اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره:

حضور مردم در صحنه‌ موجب دفع فتنه استکبار شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره گفت: حضور موثر مردم در صحنه‌های مختلف موجب دفع فتنه ایادی استکبار شده است.

حضور مردم در صحنه‌ موجب دفع فتنه استکبار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید آقاجانی عصر امروز در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب و ایده‌آل برای تجدید میثاق با آرمان‌ها و اهداف بلند امام راحل محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور ایثار، فداکاری و جانفشانی ملت است، افزود: دشمنان باید بدانند که ملت ایران همیشه با حضور خویش در صحنه از اسلام، ولایت، ارزش‌ها و اهداف این نظام حمایت و پاسداری می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره بر ضرورت مردمی برگزار شدن برنامه‌های شهرستان در دهه فجر تاکید کرد و افزود: مردمی برگزار شدن ایام‌الله‌ها و مراسمات مختلف موجب عقب‌نشینی دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به اهداف دهه فجر بر ضرورت تداوم استکبار ستیزی از سوی مردم و مسئولان تاکید کرد.

آقاجانی با تشریح جایگاه و اهمیت نقش مردم در شکل ‌گیری، بقا و تداوم انقلاب تصریح کرد: تبیین حضور موثر مردم در صحنه‌های مختلف برای دفع فتنه و نمایش افتخارات حاصل از اقتدار نظام اسلامی در مواجهه با حوادث و رخدادهای پس از انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در آستانه ورود به دهه مبارک فجر هستیم، افزود: دهه فجر نقطه عطفی برای انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره وظیفه همه افراد جامعه را پاسداری از خون شهدا و کسانی که انقلاب را به پیروزی رساندند، عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه باید انعکاس زیبایی‌های انقلاب و اطلاع‌رسانی دقیق و کامل همه برنامه‌های ستاد دهه فجر شهرستان صورت گیرد، بیان کرد: وظیفه اصلی خبرنگاران و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی اطلاع‌رسانی مطلوب فعالیت‌های انجام شده است.

در ادامه این جلسه معاون فرماندار خرم‌دره اظهار داشت: با همت و تلاش مسئولان 33 برنامه برجسته به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.

بنیادی از تشکیل 18 کمیته در راستای اجرای برنامه‌های مختلف در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در بخش‌های مختلف اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه باید از خبرنگاران در همه جلسات ادارات دعوت به عمل آید، افزود: ضروری است عملکرد دولت توسط روابط عمومی‌های ادارات به ویژه در ایام دهه فجر اطلاع‌رسانی شود.

معاون فرماندار خرم‌دره تصریح کرد: خبرنگاران باید در همه عرصه‌ها فعالیت کرده و اخبار شهرستان را در ایام دهه فجر پوشش دهند‌.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول