اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 بهمن صورت می‌گیرد

برگزاری دومین یادواره 22 شهید روحانی در ملایر

خبرگزاری فارس: مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری دومین یادواره 22 شهید روحانی ملایر خبر داد.

برگزاری دومین یادواره 22 شهید روحانی در ملایر
حجت‌الاسلام داوود عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ملایر حضور روحانیت را وجودی ارزشمند برای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: حضور ارزشمند روحانیون در دوره‌های مختلف در کشور سبب آگاهی‌بخشی به جامعه و دفاع از دین اسلام شده است.
وی اظهار کرد: در زمان جنگ آمار روحانیون ملایر بین 50 تا 60 نفر بوده است که از این تعداد 22 شهید شهرستان از روحانیون بوده که جان خود را فدای اسلام و انقلاب کرده‌اند.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: روحانیت در طول دوران‌های مختلف ثابت کرده است که حرف و عملش یکی است و این موضوع را در صحنه‌های جنگ و دفاع مقدس شاهد بوده‌ایم.
وی به آمار روحانیون شهید کشور اشاره کرد و افزود: بیش از 2 هزار و 500 نفر از شهدا از جامعه روحانیت بوده‌اند که از این تعداد 22 شهید در شهرستان ملایر بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری دومین یادواره شهدای روحانی ملایر در 12 بهمن ماه ساعت 20 در مسجد جامع ملایر خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور مردم و با سخنرانی حجت‌الاسلام قرویان از اساتید برجسته حوزه علمیه قم و با مداحی آقای حیدرزاده برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول