اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شهادت امام رضا(ع)

یاد شهدای اشکفتک گرامی داشته می‏شود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای اشکفتک گفت: همزمان با شهادت امام رضا(ع) مراسم یادواره 30 شهید اشکفتک برگزار می‎شود.

یاد شهدای اشکفتک گرامی داشته می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی بیاتی بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان، اظهار داشت: این مراسم معنوی به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالروز شهادت امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
وی افزود: هیئت‌های مذهبی حضرت سید الشهدا(ع) و حضرت اباالفضل(ع) با راه‎اندازی دسته‌جات زنجیرزنی و سینه‎زنی بر شکوه این مراسم عرفانی می‌افزایند.
بیاتی در ادامه با اشاره به ابعاد جنگ تحمیلی و وضعیت کشور در این زمان، گفت: در دوران دفاع مقدس، قدرت ایمان رزمندگان اسلام با سلاح‌های پیشرفته استکبار جهانی مقابله کرد و پیروز شد.
مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای اشکفتک، مکتب شهدا را برگرفته از عاشورای حسینی(ع) دانست و افزود: در طول هشت سال جنگ تحمیلی، رزمندگان اسلام با تاسی از فرهنگ عاشورا در برابر دشمنان قسم خورده اسلام ایستادند و در حال حاضر نیز بازماندگان جبهه و جنگ در تحکیم فرهنگ شهادت و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف تلاش و کوشش می‌کنند.
وی ادامه داد: جهادگران عرصه علم و فناوری که نام ایران را در جهان پرآوازه کرده‌اند از نسل مجاهدان هشت سال دفاع مقدس هستند.
بیاتی در ادامه همچنین با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان، گفت: دشمنان با ترور دانشمندان ولایت‎مدار در صدد جلوگیری از توسعه و پیشرفت ایران هستند اما نمی‎دانند که رسیدن به قله‌های معرفت و دانش متکی به افراد نیست.
وی خاطرنشان کرد: این در حالیست که علوم مختلف در کشور ما بومی شده و گام‌های بعدی با توکل به خداوند متعال و تلاش و همت دانشمندان جوان کشورمان با سرعت بیشتری برداشته می‌شود.
مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای اشکفتک افزود: درخت تنومند انقلاب اسلامی با اهدای خون جوانان این مرز و بوم به ثمر رسیده و شهادت طلبی در خون مسلمانان و عاشقان امامت و ولایت ریشه دوانیده است.
گفتنی است نوحه‌سرایی و مداحی، خاطره‌گویی و پخش کلیپ و نماهنگ از دیگر برنامه‌های یادواره 30 شهید گلگون‌کفن اشکفتک از ناحیه غرب شهرکرد است.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول