اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سرخنکلاته گلستان:

برای یادواره‎های شهدا میثاق‌نامه تهیه شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر سرخنکلاته استان گلستان گفت: برای یادواره‎های شهدا میثاق‌نامه تهیه شود.

برای یادواره‎های شهدا میثاق‌نامه تهیه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام محمد بابومحمدی ظهر امروز در یادواره شهدای روستای سلطان‎آباد گرگان اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا پیام دارد و آن هم تجدید پیمان با این مردان خدایی است و جا دارد که با مطالعه وصیت‎نامه شهدای هر محل برای مراسم‎های یادواره شهدا میثاق‌نامه تهیه شود.
وی با اشاره به اینکه وصیت‎نامه‎های شهدا مشترکات زیادی دارند، خاطر نشان کرد: دفاع از ولایت، نه گفتن به استکبار جهانی، مقاومت و ایستادگی، حضور در صحنه‎های متعدد انقلاب، پر کردن مساجد و صف‎های نماز جماعت، رعایت حجاب و عفاف همه این‎ها از وصایای شهدا هستند و اگر آنها سر از خاک برآرند و در اینجا بایستند شما را به رعایت این موارد توصیه خواهند کرد.
بابومحمدی با بیان اینکه باید مراقب اوضاع فعلی جامعه بود، بیان داشت: یک عرصه عظیم و مهمی همچون انتخابات را در پیش رو داریم و می‎طلبد در این عرصه حضور پررنگی را داشته ‎باشیم.
امام جمعه شهر سرخنکلاته با اشاره به اینکه انتخابات یک امتحان بزرگ است، تصریح کرد: همه مسئولان و آحاد جامعه باید در مسئله انتخابات به دنبال مطالبات رهبری باشند و این حرف شهدا و توصیه آنهاست.
وی انتخابات قانون‎مند را یکی از مطالبات رهبری برشمرد و افزود: چندی پیش مقام معظم رهبری در 19 دی ماه در جمع مردم قم تاکید داشتند که انتخابات مجلس دندان‌شکن خواهد بود و مطمئناً این چنین نیز خواهد شد چرا که مقام معظم رهبری به شما مردم ایمان دارد و پایمردی شما در عرصه‎های مختلف انقلاب را دیده است.
بابومحمدی متذکر شد: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که نامزدها با قصد خدمتگزاری وارد این عرصه شوند چرا که این عرصه، برای خدمتگزاری است و صداهای مطرح شده و بلند شده در انتخابات باید در خصوص کارآمدی نظام باشد و هر کس خلاف این رویه عمل کند مورد تایید مقام معظم رهبری نخواهد بود.
امام جمعه شهر سرخنکلاته اذعان داشت: نامزد‎ها باید از جاده انصاف خارج نشوند و مردم سره از ناسره را تشخیص می‎دهند و باید مراقب باشند که طوری برخورد نکنند که مطابق با ارزش‎های نظام نباشد و توجه داشته باشند که ارزش‎های اسلامی در انتخابات حاکم شود.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول