اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/6

اجازه استفاده تبلیغاتی از یادواره‏های شهدا داده نمی‏شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس گفت: ماموران انقلابی و ولایی سپاه دماوند با همراهی دیگر مسئولان شهرستان اجازه استفاده تبلیغاتی از یادواره‏های شهدا در ایام پیش روی دهه فجر را نمی‏دهند.

اجازه استفاده تبلیغاتی از یادواره‏های شهدا داده نمی‏شود
داوود طایفه‏خانی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با بیان اینکه ماموران انقلابی و ولایی سپاه دماوند با همراهی دیگر مسئولان شهرستان اجازه استفاده تبلیغاتی از یادواره‏های شهدا در ایام پیش روی دهه فجر را نمی‏دهند، اظهار کرد: دماوند از جمله شهرستان‏هایی است که اجازه بروز چنین مباحثی از گذشته تاکنون در آن داده نشده است.
وی در تشریح برنامه‏های دهه مبارکه فجر امسال خاطر نشان کرد: دهه مبارک فجر، یادآور رهبری امام راحل عظیم‏الشأن (ره) و رشادت‏های دلیرمردان و شیرزنانی است که با نثار خون خود بساط نظام سلطنتی وابسته به استکبار جهانی را چیده و نهال مقدس اسلام را در سرزمین حضرت ولی‏عصر (عج) کاشتند.
طایفه‏خانی ادامه داد: طی روزهای اخیر، نشست‏های متعددی برای برنامه‏ریزی به منظور این ایام‏الله در مقر فرماندهی سپاه پاسداران ناحیه دماوند و همچنین فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند افزود: نقطه آغاز برنامه‏های متنوع فرهنگی مختص ایام دهه فجر از برگزاری مراسم روز 12 فروردین و سالروز ورود امام راحل (ره) به کشور است.
وی اضافه کرد: از جمله برنامه‏های پیش‏بینی شده در روزهای دهه فجر امسال می‏توان به چند همایش در نقاط مختلف شهرستان دماوند اشاره کرد.
طایفه‏خانی از حضور بسیجیان دماوند در حسینیه جماران و قم خبر داد و گفت: علاوه بر این بسیجیان شهرستان دماوند به حسینیه جماران و مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اعزام می‏شوند.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند ادامه داد: همچنین برنامه‏های متنوع ورزشی منقش به نام دهه فجر با همکاری اداره ورزش و جوانان در دماوند برگزار می‏شود.
وی، شهدا را افتخارات همیشه زنده بر تارک تاریخ سرزمین ایران اسلامی خواند و افزود: همانند سایر برنامه‏های جاری در این مرز و بوم اسلامی، شهدا نقشی محوری در برنامه‏های آیین دهه فجر دارند.
طایفه‏خانی ادامه داد: از این‌رو یادواره‏های متعددی نظیر یادواره شهدای بخش رودهن با حضور و سخنرانی سردار صفوی در شهرستان دماوند برگزار می‏شود.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند اضافه کرد: همچنین آیین گرامیداشت شهدای بانوی شهرستان دماوند نیز با محوریت شهیده گرامی "نسرین افضل" در دماوند برگزار می‏شود.
وی خواستار تجمیع یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند و برگزاری در قالبی بزرگ‌تر شد و گفت: می‏توان ضمن حفظ همان روال گذشته در برگزاری آیین یادواره شهدای محلات در دماوند، مراسمی با محوریت همه و در قالبی بزرگتر برای این گلگون‏کفنان برپا کرد.
طایفه‏خانی با اشاره‏ای گذرا به سایر برنامه‏های دهه فجر سال جاری شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه‏های دهه فجر سال 90 شهرستان دماوند می‏توان به برپایی ایستگاه‏های صلواتی، برگزاری یادواره شهدای انقلاب در حوزه 9 حضرت زینب (س)، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، برپایی کارگاهی از دستاوردهای بسیجیان، همایش‏های مختلف، نشست‏های بصیرت‏افزایی و در نهایت حضوری باشکوه در راهپیمایی دشمن‏شکن روز 22 بهمن اشاره کرد.
انتهای پیام/ح10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول