اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 91

مزار شهدای بابلسر ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بابلسر گفت: تا پایان سال 91، تمام مزارهای شهدای بابلسر ساماندهی می‌شود.

مزار شهدای بابلسر ساماندهی می‌شود
محمدرضا نادری در حاشیه جلسه کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بابلسر اظهار داشت: مدیرانی که نتوانند اقدامات لازم برای اجرایی شدن پروژه‌ها انجام دهند اعتبارات از آنها باز پس گرفته و به بنیاد شهید برای ساماندهی مزار شهدا اختصاص می‌یابد.
وی تصریح کرد: برخی از خانواده‌های شهدا نسبت به عدم ساماندهی مزار شهدا گله‌مند بوده که لازم است به این امر توجه ویژه داشته و بنیاد شهید موظف است تا پایان سال91 با در اختیار داشتن اعتبارات لازم، تمام مزارهای شهدای شهرستان بابلسر را ساماندهی کند.
نادری بیان داشت: در سه ماه آخر سال جاری، هر هفته با پیشنهاد فرماندار و مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد نشست چهره به چهره اصحاب رسانه و خبرنگاران با مدیران اجرایی برگزار می‌شود و لازم است دستگاه‌های اجرایی اعتبارات اختصاص داده شده به آنها را در اختیار خبرنگاران و کمیته برنامه‌ریزی قرار دهند.
وی تصریح کرد: خبرنگاران می‌توانند با تحقیق و پژوهش بررسی کنند آیا اعتبار بیان شده با کار انجام شده انطباق دارد یا خیر و اگر انطباق نداشت بپرسند چرا این کار انجام نشده، چراکه هدف از این نشست رفع مسائل و مشکلات شهرستان بابلسر است.
فرماندار بابلسر افزود: با توجه به اینکه بابلسر قطب و پایلوت گردشگری به شمار می‌آید و با توجه به ظرفیت بالایی که در شهرستان بابلسر وجود دارد اما میراث فرهنگی توجه زیادی به این امر نداشته و لازم است به امر گردشگری با پیگیری و جدیت بیشتری توجه شود.
نادری درباره احداث پروژه مجتمع شهید باهنر بابلسر بیان داشت: این مجتمع از پروژه‌های مهم و حایز اهمیت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بابلسر است که در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در استانداری مازندران مقرر شده بود به کانون فرهنگی و فکری کودکان و نوجوانان تبدیل شود اما با توجه به اهمیت این پروژه برای شهرستان از این کار جلوگیری کردیم.
وی از تلاش و پیگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران در تحقق این امر تقدیر کرد. 
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول