اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق حمایت از فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی سلماس خبر داد

بر گزاری نمایشگاه تولیدات خانگی و صنایع دستی سلماس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی سلماس گفت: همزمان با ایام دهه فجر نمایشگاه تولیدات خانگی و صنایع دستی در سلماس برگزار می‌شود.

بر گزاری نمایشگاه تولیدات خانگی و صنایع دستی سلماس

ملیحه علیزاده درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: همزمان با این نمایشگاه مسابقه کتابخوانی و مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف و همچنین برنامه‌های که در روستاها در نظر گرفته شده است از جمله بر نامه‌های این صندوق در ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی است.

علیزاده ادامه داد: صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی امید، زهرا سلماس در شهریور امسال با سرمایه اولیه 7 میلیارد ریال و 340 نفر اعضا شروع به فعالیت کرده و تاکنون توانسته تمامی تسهیلات را به اعضای صندوق پرداخت کند و نمایندگان صندوق تسهیلات دریافتی را در زمینه کشاورزی، دامداری و تولیدی به اعضای صندوق پرداخت کرده است.

وی در تشریح فعالیت‌های انجام گرفته توسط صندوق گفت: جشنواره غذاهای سنتی، بازی‌های بومی و برگزاری مسابقات ورزشی برای بانوان در روستاهای شهرستان سلماس ازجمله فعالیت‌های این صندوق از زمان راه‌اندازی تا به حال بوده است.

این مسئول تصریح کرد: همکاری با سازمان‌های دولتی برای توسعه فعالیت‌های صندوق و عاملیت توزیع اعتبارات دولتی وکمک‌های فنی و اعتباری و حمایت مالی از سهامداران در مواجه با موقعیت‌های بحرانی بخشی از وظایف این صندوق است.

مدیرعامل صندوق حمایت از فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی سلماس شناسایی مناطق برای برگزاری طرح‌های تولیدی و کارگاه‌های چند منظوره را از برنامه‌های آتی این صندوق برشمرد و گفت: سوق دادن بانوان روستایی برای تولیدات غذاهای خانگی و راه‌اندازی طرح‌های زود‌بازده از جمله برنامه‌های این صندوق است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول