اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه انتخابات مجلس نهم صورت گرفت

تولید و پخش برنامه بازتاب از صدای مرکز کرمان

خبرگزاری فارس: بازتاب عنوان برنامه ترکیبی ویژه نهمین دوره انتخابات مجلس است، این برنامه به مدت 45 دقیقه پنجشنبه‌های هر هفته ساعت 13 از صدای مرکز کرمان پخش می‌شود.

تولید و پخش برنامه بازتاب از صدای مرکز کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان، فیلم مستند من زندگی را دوست دارم به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر عابدین‌پور از کرمان در چهارمین جشنواره سراسری فیلم هنر و معرفت که در شهر کرمان برگزار شد، بهترین فیلم در بخش جهاد اقتصادی شناخته شد.
این فیلم مستند از تولیدات سیمای مرکز کرمان و روایتگر زندگی زن نمونه عشایر استان کرمان معصومه موسی‌پور است، این مستند قصد دارد تا ضمن نمایش تلاش و مجاهدت این زن شریف در سال جهاد اقتصادی، زیبایی‌ها و جذابیت‌های فراوان زندگی این زن توانا را به تصویر بکشد.
همچنین اطلاعیه عنوان برنامه‌ای ویژه نهمین دوره انتخابات مجلس به مدت 30 دقیقه شنبه‌های هر هفته ساعت 19 از سیمای مرکز کرمان پخش می‌شود، این برنامه با استفاده از آیتم‌های کارشناسی، گزارش و سرود، مجلس در گذر زمان به مسائل مجلس شورای اسلامی و نهمین دوره انتخابات مجلس می‌پردازد.
تهیه‌کننده مهدی زین‌الدین، تصویربردار عامری، تدوینگر گرامی از جمله عوامل این برنامه هستند.
بنابر این گزارش، بازتاب عنوان برنامه ترکیبی ویژه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، این برنامه به مدت 45 دقیقه پنجشنبه‌های هر هفته ساعت 13 از صدای مرکز کرمان پخش می‌شود.
این برنامه به منظور حضور حداکثری مردم و ارتقای آگاهی در راستای اهمیت انتخابات با استفاده از کارشناسان سیاسی استان ضبط و پخش می‌شود.
تهیه‌کننده این برنامه فرجام شهابی، گوینده و نویسنده آرزو اسدیار و گزارشگر مریم انجم‌شعاع از جمله عوامل این برنامه هستند.
انتهای پیام/غ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول