اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هنری حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد

اتمام کار فیلمبرداری مستند «چه سرخ است دره من» در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه هنری اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از اتمام کار فیلمبرداری مستند «چه سرخ است دره من» در روستای شهیدآباد بهشهر خبر داد.

اتمام کار فیلمبرداری مستند «چه سرخ است دره من» در مازندران

روح الله ایران‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اعلام اتمام کار فیلم‌برداری مستند «چه سرخ است دره من» در روستای شهیدآباد بهشهر اظهار داشت: این فیلم در مرحله تدوین قرار دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: مستند «چه سرخ است دره من» با همکاری انجمن سینمای جوان به کارگردانی حامد کارین‌پل تهیه و به مدت 20 دقیقه به نمایش در می‌آید.

مدیر هنری اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در تشریح موضوع فیلم گفت: این فیلم به نقش اثرگذار روستائیان در هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد.

این مسئول یادآور شد: مستند «چه سرخ است دره من» در روستای شهیدآباد بهشهر فیلمبرداری شد که این روستا در دفاع مقدس 50 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.

مدیر حوزه هنری اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اذعان داشت: روستای شهیدآباد بهشهر در تقسیمات کشوری تروجن نام گرفت و این روستا به خاطر تقدیم 50 شهید به شهیدآباد تغییر نام پیدا کرد.

به گزارش فارس، روستای شهیدآباد بهشهر 50 شهید، 187جانباز و هشت آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول