اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان هفته برگزار می‌شود

دیدار سخت طرح مسکن ثامن مشهد با گاز جم لیگ 2 بسکتبال کشور

خبرگزاری فارس: در مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم طرح مسکن ثامن مشهد روز جمعه دیدار سختی را برابر حریف تهرانی برگزار می‌کند.

دیدار سخت طرح مسکن ثامن مشهد با گاز جم لیگ 2 بسکتبال کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های طرح مسکن ثامن مشهد و گاز جم به دیدار هم می‌روند.
این دیدار که پانزدهمین دیدار دو تیم در لیگ دسته ‌دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور است روز جمعه هفتم بهمن‌ماه سال‌جاری از ساعت 16 در تهران برگزار می‌شود و برای دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است.
تیم گاز جم در دیدار هفته گذشته خود در برابر صدرنشین این رقابت‌ها یعنی نیروی زمینی تهران دیدار مهمی را برگزار کرد و در نهایت مغلوب حریف شد تا در رده دوم بایستد.
در حال حاضر تنها نماینده خراسان‌رضوی در لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور از وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی برخوردار نیست و به شدت خطر سقوط به لیگ پایین‌تر را احساس می‌کند.
این تیم هم‌اکنون در یک رده مانده به انتهای جدول رقابت‌ها قرار دارد و برای فرار از انتهای جدول نیاز مبرمی به امتیازات این دیدار دارد تا خود را به میانه‌های جدول بکشاند.
این تیم در این فصل از رقابت‌ها نتوانسته از حیثیت بسکتبال مشهد دفاع‌ کند و در اکثر دیدارهایش مغلوب حریفان شده و احتمال دارد به دسته پایین‌تر سقوط کند.
تیم طرح مسکن ثامن مشهد در دیدار هفته گذشته خود نیز در برابر وحدت آریا تهران با اختلاف 20 گل و با نتیجه 54 بر 74 بازی را به حریف خود واگذار کرد و شرایط خود را در جدول سخت‌تر از قبل کرد.
هم‌اکنون تیم طرح مسکن ثامن مشهد به عنوان تنها نماینده استان در این پیکارها از 14 دیداری که تاکنون برگزار کرده، صاحب چهار پیروزی و 10 شکست شده و با 18 امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی ایستاده ‌است.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول