اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رسانه‌ای فرماندار بابلسر:

برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر سبب ناکامی دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور رسانه‌ای فرماندار بابلسر گفت: برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر سبب ناکامی دشمنان می‌شود.

برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر سبب ناکامی دشمنان می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سید سعید اندیکلایی صبح امروز در جلسه کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر بابلسر اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی همه کشورهای غربی و در راس آن آمریکای جنایتکار قصد دارند به لحاظ اقتصادی ایران را زمین‌گیر کنند و امروز چشم همه ملت‌های منطقه به حضور ما در این مناسبت‌ها معطوف شده است.
وی تصریح کرد: ضروری است امسال حضور ما در صحنه باشکوه‌تر و متجلی‌تر از سال‌های گذشته بوده و با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ها به شکل برجسته‌تر اجرا شود.
اندیکلایی بیان داشت: پایه و اساس هر کاری فرهنگی کردن کار است و همان‌طور که رسانه‌ها در پیروزی انقلاب نقش بسزایی ایفا کردند لازم است بار دیگر به صحنه بیایند و مدیران عملکرد خود را در اختیار صدا و‌ سیما، خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها قرار دهند تا اطلاع‌رسانی به بهترین نحو ممکن انجام شود.
وی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال با توجه به مسائل انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است، بیان داشت: دهه فجر امسال را به گونه‌ای جشن می‌گیریم که بتوانیم علاوه بر تحول، در خود توانی ایجاد کنیم تا این تصور غلط دشمن که با جنگ نرم برای نابودی کشور ایران به میدان آمده را نقش بر آب کنیم.
اندیکلایی تصریح کرد: چراغانی کردن معابر و مساجد، بنر تبلیغاتی در ورودی و خروجی شهر، برگزاری مراسم جشن پیروزی، محافل انس با قرآن، گلباران مزار شهدا، افتتاح پروژه‌ها و پخش سرودهای انقلاب در محافل و اماکن عمومی از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های ایام‌الله دهه فجر در شهرستان بابلسر است.
وی از همه مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر خواست با برنامه‌ریزی دقیق سبب شور و شعف در بین مردم شده و در جهت هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر تلاش کنند.
انتهای پیام/ح30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول