اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی ـ 9

مسئولان در دهه فجر به بیان عملکرد نظام بپردازند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زیراب در شهرستان سوادکوه گفت: مسئولان در ایام دهه فجر به بیان عملکرد نظام بپردازند.

مسئولان در دهه فجر به بیان عملکرد نظام بپردازند
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام احمد محمودیان پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد دهه فجر شهر زیراب با اشاره به این مطلب که دهه فجر نماد پیروزی عقیده و آرمان بر خوی استکباری و سلطه‌طلبی بود، گفت: گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر باید به صورت تاثیرگذار و حضور مردمی انجام شود.
حجت‌الاسلام محمودیان افزود: با توجه به پایان ماه صفر و عزاداری سالار شهیدان، لازم است برنامه‌ای متناسب با ایام شادی ساماندهی شود.
وی خواستار تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و خانواده‌های شهدای سوادکوه شد و گفت: انقلاب اسلامی با دلاورمردی‌های هموطنان ما به دست آمده است و ما باید قدردان آنان باشیم.
امام جمعه زیراب خواستار حضور مسئولان در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی شهرستان و تشکیل کاروان انقلاب با حضور مسئولان شد و عنوان کرد: مسئولان شهرستان با حضور در مراسم‌های مختلف به بیان گزارش عملکرد نظام بپردازند و از خدمات نظام برای مردم گزارش دهند.
محمودیان برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم‌های دهه فجر را مهم ارزیابی کرد و اضافه کرد: در برنامه‌ریزی‌های دهه فجر برای 12 و 22 بهمن ماه تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود تا یادآور حماسه‌های آن ایام شود.
وی حضور در نماز جمعه، راهپیمایی 22 بهمن، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را از مراسم‌های مورد توجه ذکر کرد و گفت: لحظه ورود امام راحل به میهن اسلامی باید به صورت برنامه‌ریزی‌شده گرامی داشته شود.
امام جمعه زیراب با اشاره به مسیر راهپیمایی 22 بهمن خواستار انتخاب مسیری آسان شد و اظهار کرد: رسانه‌های جمعی در انعکاس برنامه‌ها و طرح‌های دهه فجر حضور فعالی داشته باشند.
انتهای پیام/ج30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول