اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال میزان مشهدالرضا:

سرمای سالن برای لیگ برتری‌های والیبال دردسر می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال میزان مشهدالرضا با اشاره به سردی هوا در سالن والیبال آمل گفت: این شرایط می‌تواند برای کاله مازندران و بازیکنان این تیم که هر روز در آن تمرین دارند سخت و دردسرساز باشد.

سرمای سالن برای لیگ برتری‌های والیبال دردسر می‌شود
جبار قوچانی‌نژاد در حاشیه آخرین تمرین قبل دیدار هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر والیبال مقابل میزان خراسان رضوی و کاله مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی بسیار سرد شمال کشور و استان مازندران باید مسئولان تربیت بدنی شرایط خوب و مساعدی از لحاظ تامین مکان تمرین گرم و مطلوب را برای تیم‌های لیگ برتری فراهم کنند.
وی در گلایه‌ای به مسئولان امر تربیت بدنی این شهرستان تصریح کرد: جو بسیار سردی را با ورود برای تمرین قبل دیدار مقابل کاله در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل شاهد بودیم و همه دیدند که با چه شرایط سختی مشغول تمرین شدیم.
قوچانی‌نژاد با اعلام اینکه این شرایط بد هوای سالن کیفیت کار، تمرین و شرایط روانی و جسمانی بازیکنان را فوق‌العاده پایین می‌آورد، گفت: از مسئولان امر درخواست داریم بیشتر به این مسائل توجه کنند و این شرایط حتی می‌تواند برای کاله مازندران و بازیکنان این تیم که هر روز در آن تمرین دارند نیز سخت و دردسرساز باشد.
وی با اشاره به بازی سخت و حساس خود مقابل کاله مازندران یادآور شد: کاله تیم بزرگی است ولی ما آخرین تیمی بودیم که امسال روانه لیگ برتر شده و دیرتر از بقیه تیم‌ها تشکیل شدیم، در عین حال با همه مشکلات پیش‌رو برای انجام دیداری تماشاگرپسند با حفظ همه اصول اخلاقی و ورزشی به آمل آمدیم.
قوچانی‌نژاد در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که پرسیده بود «آیا میزان خراسان رضوی به مشهدالرضا تغییر نام داده و یا مشکلی در قرارداد با اسپانسر این تیم ایجاد شد که به مشهدالرضا تغییر نام دهید»؟، گفت: تغییر نامی برای این تیم ایجاد نشد البته اسپانسر ما نیز تغییر نکرده و همان موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان رضوی است که از حامیان اصلی ما محسوب می‌شوند ولی با توجه به تشخیص مسئولان خراسانی چون تیم از مشهد امام رضا(ع) به لیگ برتر آمده به نام مشهدالرضا بازی می‌کند و این امر به هیچ عنوان بیانگر لغو قرارداد اسپانسر این تیم نیست.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول