اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری خبر داد

آسفالت 200 کیلومتر از راه‌های روستایی چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری از آسفالته شدن 200 کیلومتر از راه‌های روستایی این استان خبر داد.

آسفالت 200 کیلومتر از راه‌های روستایی چهارمحال و بختیاری
علی علیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر از مجموع 4 هزار و 350 کیلومتر راه در این استان 130 کیلومتر در قالب چهارخطه و یک‌هزار و 150 کیلومتر راه اصلی و مابقی راه روستایی در این استان تحت مدیریت و نگهداری این اداره‌کل است.
وی با اشاره به اجرای 200 کیلومتر آسفالت راه روستایی در این استان، گفت: از این میزان تاکنون آسفالت 58 کیلومتر انجام و 60 کیلومتر نیز آماده آسفالت است.
علیخانی از خرید هفت دستگاه سوله ماشین‌آلات در شهرستان‌های هفت‌گانه این استان خبر داد و گفت: تاکنون پنج دستگاه از این سوله‌ها به بهره‌برداری رسیده است و دو دستگاه دیگر نیز تا پایان سال ‌جاری به‌ بهره‌برداری می‎رسد.
مدیرکل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نگهداری و حفاظت از جاده‌ها و راه‌های موجود از جمله وظایف اصلی این اداره‌کل است، گفت: راه و ترابری این استان در حفظ و نگهداری راه‌ها تلاش مستمر دارد.
وی خاطرنشان کرد: نگهداری، بهسازی، توسعه و گسترش جاده‌های شهری و روستایی و احداث محورهای راه خطی از مهم‌ترین دستاوردهای راه و ترابری بوده است که در کاهش بار ترافیکی در استان تلاش مستمر داشته است.
علیخانی با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه‌های راه‌سازی زمینه‌ساز توسعه ارتباطی، اقتصادی این استان خواهد شد، گفت: ساخت راه‌های چهارخطه با هدف کمک به بهبود شبکه حمل و نقل، ایمنی تردد برای مسافران و توسعه خدمات رفاهی مسافران مورد توجه قرار گرفته است. 
وی تأکید کرد: با توجه به حجم سنگین ترافیک در محورهای مواصلاتی و شریانی استان با بهره‌برداری از این طرح‌ها تا حد زیادی از بار ترافیکی استان به‌ویژه در محورهای برون‌استانی کاسته می‌شود. 
مدیرکل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری در ادامه مجموع اعتبارات راه‌سازی تخصیص یافته به این اداره‌کل را 62 میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این میزان اعتبارات در راستای احداث پروژه‌های راه‌سازی این اداره‌کل شامل ایجاد باند دوم جاده‌های در دست اجرا در محورهای اصفهان ـ شهرکرد ـ بروجن ـ لردگان و اصفهان ـ شهرکرد ـ فارسان ـ چلگرد هزینه خواهد شد.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول