اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پردیس خبر داد

تشکیل ستاد راهیان‌نور در بخش مرکزی تهران

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی از تشکیل ستاد اعزام راهیان‌نور برای نخستین بار در بخش مرکزی تهران خبر داد.

تشکیل ستاد راهیان‌نور در بخش مرکزی تهران
حجت‏الاسلام حسین توسلی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: ستادهای راهیان‌نور در دیگر نقاط استان تهران و کشور تشکیل شده است.
وی ادامه داد: از جمله وظایف این ستاد که با حضور مسئولان مناطق تشکیل می‏شود، سازماندهی و فراهم‏سازی مقدمات اعزام اقشار مختلف جامعه به سرزمین‏های نور است.
توسلی اضافه کرد: مبحث اعزام به مناطق عملیاتی در بخش مرکزی تهران پیش از این به صورت پراکنده و توسط نهادهای مختلف صورت می‏گرفت.
امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی افزود: با مساعدت و تعامل بین مسئولان بخش از این پس اعزام راهیان‌نور در ستادی مشترک به صورت متمرکز انجام می‏شود.
وی ادامه داد: این مهم با تصویب در شورای فرهنگ عمومی محقق شد تا برای همیشه امور مرتبط با راهیان‌نور در بخش مرکزی تهران توسط این ستاد هدایت و مدیریت شود.
توسلی با اشاره به مواهب معنوی حضور در فضای جبهه‏های حق علیه باطل خاطر نشان کرد: جوانان و نوجوانان این مرز‌ و بوم اسلامی افکار و فطرتی پاک دارند.
امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی ادامه داد: از این‌رو حضور دسته‏جمعی نسل امروز کشور در محل مشهد شهدا و اماکن متبرکه جبهه‏های حق علیه باطل موجبات تاثیرات عمیق معنوی بر روح و جان آنها را فراهم می‏سازد.
وی تصریح کرد: حضور فیزیکی در آن اماکن مقدس و توصیف روزهای خون، آتش و حماسه از سوی راویانی رزمنده و جانباز بی‏تردید قشر جوان و نسل امروز جامعه را دچار تحولات فکری سازنده می‏کند.
توسلی افزود: در حال حاضر یکی از بهترین حرکت‏های فرهنگی و اعتقادی بسیج برگزاری این اردوهای معنوی و اخلاقی است.
انتهای پیام/ح30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول