اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتسال فراز قم عنوان کرد

فراز در اندیشه صعود به لیگ برتر

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتسال فراز قم گفت: در مرحله برگشت گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با قدرت برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنیم.

فراز در اندیشه صعود به لیگ برتر
هادی گائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، بیان کرد: با وجود نتایج دور از انتظار در نیم فصل نخست رقابت‌ها، شروع مقتدرانه‌ای در آغاز دور برگشت مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور داشتیم و با قدرت برای صعود به لیگ برتر به دیدارهای آتی خواهیم رفت.
وی افزود: بر اساس اعلام کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان، دور برگشت از مرحله گروهی رقابت‌های امسال لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در گروه‌های دوگانه این هفته با انجام هشت مسابقه وارد هفته دوم خود خواهد شد و فراز در خانه به میدان می‌رود.
سرپرست تیم فوتسال فراز قم اضافه کرد: دور مقدماتی این مسابقات نیز همانند سال‌های گذشته در 14 هفته به انجام خواهد رسید و طی آن از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند که امیدواریم یکی از تیم‌های صعود کننده باشیم.
وی خاطر نشان کرد: دیدار‌های هفته دوم از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور این هفته به انجام می‌رسد و فراز قم عصر پنجشنبه پنجم بهمن ماه در دیدار خانگی از تیم بنیاد مسکن فارس پذیرایی می‌کند.
گائینی که اخیرا از سوی مسئولان باشگاه فراز قم به عنوان سرپرست این تیم معرفی شده است، در ادامه با اشاره به رفع مشکلات این تیم که از آغاز مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور وجود داشت، بیان داشت: بر این اساس تیم ما در نیم فصل دوم با تمام توان به مصاف حریفان می‌رود تا از اعتبار فوتسال قم در لیگ دسته اول محافظت کند و ما بازیکنان جوان، با انگیزه و مربی با دانش داریم که لیاقت کسب نتایج خوب را دارند.
وی ادامه داد: علاوه بر تیم فوتسال فراز قم، تیم‌های فوتسال گاز خوزستان، بنیاد مسکن فارس، نفت امیدیه اهواز، صدرای شیراز، کاوه زرند کرمان، فولاد ماهان نوین اصفهان و هومن‌سازی ماهشهر نیز در گروه دوم مرحله مقدماتی برای صعود به مرحله نیمه نهایی و در نهایت راهیابی به پیکارهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور تلاش می‌کنند.
سرپرست تیم فوتسال فراز قم با اشاره به عملکرد این تیم در مرحله گروهی رقابت‌های این فصل عنوان داشت: مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و هیچ یک از حریفان را نمی‌توان دست کم گرفت و دیدار این هفته ما با بنیاد مسکن فارس از حساسیت بالایی برخوردار است که اگر بازی را ببریم می‌توانیم در گروه دوم مدعی صعود باشیم.
دیدار تیم‌های فوتسال فراز قم و بنیاد مسکن فارس از هفته دوم از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 و 30 دقیقه روز پنجشنبه ششم بهمن ماه در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول