اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت بدنی سوادکوه:

3 سوادکوهی به اردوی تیم ملی کشتی بزرگسالان دعوت شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی سوادکوه گفت: دو کشتی‌گیر و یک مربی از سوادکوه به اردوی تیم ملی کشتی بزرگسالان دعوت شدند.

3 سوادکوهی به اردوی تیم ملی کشتی بزرگسالان دعوت شدند

محمدرضا دارابی در حاشیه بازدید از کلاس‌های کشتی شیرگاه و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه از حضور دو کشتی‌گیر و یک مربی از سوادکوه به اردوی تیم ملی کشتی بزرگسالان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: مهدی تقوی در وزن 66 کیلوگرم و سعید داداشپور در وزن 74 کیلوگرم به عنوان کشتی‌گیر و عقیل حیدری به عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

رئیس تربیت بدنی شهرستان سوادکوه از شناسایی استعدادهای مختلف کشتی در شهرستان سوادکوه خبر داد و افزود: رشته کشتی در مقاطع مختلف سنی مورد استقبال سوادکوهی‌ها قرار دارد که حضور گسترده نوجوانان، جوانان و خردسالان در سالن‌های کشتی، بیانگر علاقمندی به این رشته ورزشی است.

وی گفت: حدود 300 کشتی‌گیر سازمان یافته در سالن‌های کشتی شهرهای زیراب، پل‌سفید و شیرگاه سواکوه فعالیت می‌کنند.

دارابی با بیان اینکه عمده کشتی‌گیران در سالن‌های شهیدان رضایی و سالن تربیت بدنی پل‌سفید، سالن شهید محمدی زیراب و سالن شهدای شیرگاه و کلیج خیل به فراگیری این رشته ورزشی می‌پردازند، گفت: بیش از 40 کشتی‌گیر در شهر پل‌سفید، 200 کشتی‌گیر در شهر زیراب و 40 کشتی‌گیر در شیرگاه حضور دارند.

رئیس تربیت بدنی شهرستان سوادکوه، حضور مربیان و پیشکسوتان را در سالن‌های کشتی موجب افزایش انگیزه ورزشکاران توصیف کرد و خاطرنشان کرد: هفت مربی فعال در سالن‌های کشتی سوادکوه مشغول آموزش علاقه‌مندان هستند.

وی برگزاری کلاس‌های ارتقای مربیگری و داوری را از برنامه‌های هیئت‌های کشتی شهرهای سوادکوه ذکر کرد.

انتهای پیام/ج30/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول