اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غلامرضا محمدی:

مسئولان فدراسیون کشتی رفتار خوبی با ما نداشتند/ امیدوارم مصدومیت یزدانی جزیی باشد

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق تیم ملی کشتی درباره کنار گذاشته ‌شدنش از سرمربیگری تیم ملی گفت: زمانی که کشتی مشکلات فراوانی داشت ریسک کردم و مسئولیت را پذیرفتم، ولی در شرایط کنونی مسئولان فدراسیون رفتار خوبی با ما نداشتند.

مسئولان فدراسیون کشتی رفتار خوبی با ما نداشتند/ امیدوارم مصدومیت یزدانی جزیی باشد
غلامرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری پس از کسب مقام نایب قهرمانی در نهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور بیان داشت: پس از برتری قاطع کشتی‌گیران تیم در مرحله نیمه نهایی در برابر گنجنامه تله کابین در فینال کشتی‌گیران ما انتظارات کادر فنی را برآورده نکردند.
وی گفت: در فینال به هیچ عنوان شانس یار تیم ما نبود، زیرا در کنار ضعیف کشتی‌گیران گرفتن ملی‌پوشان، شانس با تیم ما نبود و از هفت بار توس و گود از کیسه بیرون کشیده شده شش بار به نفع تیم حریف بود.
سرمربی خونه به خونه بابل در ادامه افزود: شرمنده هواداران و تماشاگران مازندرانی به ویژه تماشاگران بابلی شدیم که فقط برای کسب قهرمانی به تهران آمده بودند.
محمدی تصریح کرد: در فینال از مهدی تقوی و ملی‌پوش روس انتظار بیشتری می‌رفت، زیرا کادر فنی پیروزی را برای آنها پیش‌بینی کرده بود که با شکست آنها کاملاً قهرمانی از ما گرفته شد.
وی همچنین درباره شکست رضا یزدانی افزود: کشتی در وزن 96 کیلوگرم تشریفاتی بود، زیرا قهرمانی تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار قطعی شده بود و یزدانی هم انگیزه کافی برای کشتی‌گرفتن در این دیدار را نداشت.
سرمربی خونه به خونه بابل درباره مصدومیت یزدانی گفت: امیدوارم مصدومیت یزدانی جزیی باشد، زیرا این کشتی‌گیر از امیدهای کسب مدال در بازی‌های المپیک لندن است.
 محمدی در پایان درباره کنارگذاشته‌شدنش از سرمربیگری تیم ملی اذعان داشت: زمانی که کشتی مشکلات فراوانی داشت ریسک کردم و مسئولیت را پذیرفتم ولی در شرایط کنونی مسئولان فدراسیون رفتار خوبی با ما نداشتند.
به گزارش فارس، تیم خونه به خونه بابل در فینال نهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور شامگاه سه شنبه در یک دیدار ضعیف و دور از انتظار شش بر یک مغلوب تیم موسسه ثامن الحجج (ع) سبزوار شد و به مقام نایب قهرمانی این مسابقات رسید.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول