اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه خبر داد

دعوت 5 کشتی‌گیر کرمانشاهی به اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: پنج کشتی‌گیر کرمانشاهی به اردوی تیم ملی جوانان و بزرگسالان دعوت شدند.

دعوت 5 کشتی‌گیر کرمانشاهی به اردوی تیم ملی
اکبر فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی جمهوری اسلامی ایران پنج کشتی‌گیر جوان و بزرگسال کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
وی اضافه کرد: در رده سنی بزرگسالان و در رشته آزاد وزن 74 کیلو‌گرم رضا افضلی از کرمانشاه به همراه صادق گودرزی از همدان، امیر شریعتی از تهران و ایمان محمدیان از مازندران در این اردو حضور خواهند داشت.  
دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه تصریح کرد: در وزن 84 کیلوگرم احسان امینی از کرمانشاه به همراه جمال میرزایی و میثم مصطفی جوکار از همدان، احسان لشگری از قزوین و علی‌رضا گودرزی از تهران در این اردو حضور دارند. 
وی خاطرنشان کرد: در وزن 96 کیلوگرم عرفان امیری از کرمانشاه به همراه رضا یزدانی و حامد طالبی زرین‌کمر از مازندران، مهدی مازندرانی از گلستان و اصغر عبدالملکی از البرز 29 دی‌ماه  90 تا 10 فروردین‌ماه 91 در اردوی تدارکاتی تیم ملی حضور خواهند داشت.
دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه اضافه کرد: همچنین در رشته فرنگی و رده سنی بزرگسالان محمد قربانی از کرمانشاه به همراه بشیر باباجان‌زاده و بهروز یوسفی از مازندران و امیر قاسمی منجزی از خوزستان از 10 تا 25 بهمن‌ماه در اردو خواهند بود.
وی در پایان گفت: در وزن 60 کیلوگرم جوانان بهرام جلیلیان از کرمانشاه به همراه بهنام مرادی و رامین طاهری از خوزستان، پژمان شاه‌بداغی از تهران، هادی اسکندری از اصفهان و صابر شاهد از فارس از یک تا 13 بهمن به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.
انتهای پیام/م30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول