اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ثامن‌الحجج سبزوار از حیثیت کشتی خراسان‌رضوی دفاع کرد

خبرگزاری فارس: در لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار از حیثیت کشتی استان خراسان‌رضوی دفاع کرد.

ثامن‌الحجج سبزوار از حیثیت کشتی خراسان‌رضوی دفاع کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در دور نهایی لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور، تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار در نخستین سال فعالیت خود با شایستگی عنوان قهرمانی را به دست آورد.
این تیم در تمام دیدارهای خود در دور مقدماتی و نهایی با شایستگی برابر تمام حریفان به پیروزی رسید و از حیثیت کشتی استان خراسان‌رضوی دفاع کرد.
کشتی استان خراسان‌رضوی چند سالی بود در دور نهایی این مسابقات حاضر می‌شد و در برابر حریفان تهرانی و مازندرانی شکست می‌خورد و در رده‌های سوم و چهارم می‌ایستاد.
این نخستین عنوان قهرمانی استان خراسان‌رضوی در لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور است و این در حالی‌ است که نمایندگان مازندران و همدان نیز در این مسابقات حضور داشتند.
امسال هم‌چنین علاوه بر کشتی اسپانسرهای دیگری نیز در رشته‌های فوتسال و هندبال حضور داشته‌اند و به ورزش استان جان دوباره‌ای داده‌اند.
امیدواریم با توجه به این قهرمانی فصل تازه‌ای در ورزش استان خراسان‌رضوی رقم بخورد و اسپانسرها با جدیت و قدرت بیشتری در لیگ‌های مختلف حضور داشته باشند.
مسئولان استانی نیز باید با تقدیر ویژه از قهرمانان و اسپانسرهای استان زمینه حضور مداوم آنها را در سایر رشته نیز فراهم کنند تا دلگرمی برای هزینه در ورزش استان داشته باشند.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول