اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی ضعیف ظاهرشدن کشتی‌گیران جهانی در لیگ برتر

25 درصد از قرارداد کشتی‌گیران باشگاه «خونه به خونه» کسر شد

خبرگزاری فارس: از سوی مدیرعامل تیم کشتی خونه به خونه بابل، 20 تا 25 درصد از مبلغ قرارداد کشتی‌گیران و کادر فنی کم شد.

25 درصد از قرارداد کشتی‌گیران باشگاه «خونه به خونه» کسر شد

قاسم حسن‌زاده مدیرعامل تیم کشتی خونه به خونه بابل درباره این تصمیم در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: مدیریت باشگاه با جذب بهترین کشتی‌گیران و کادر فنی برای قهرمانی راهی لیگ شد که در فینال، کشتی‌گیران انتظارات مسئولان باشگاه را برآورده نکردند.

وی افزود: در فینال از کشتی‌گیران ملی‌پوش و دیگر کشتی‌گیران و حتی از دو کشتی‌گیر خارجی توقع بیشتری می‌رفت و مدیریت و حتی کادر فنی روی برد آنها حساب ویژه‌ای باز کرده بود که بنا به دلایلی در فینال خوب کشتی نگرفتند.

مدیرعامل خونه به خونه بابل در ادامه تصریح کرد: به هیچ عنوان فکر نمی‌کردیم که در فینال بهترین کشتی‌گیران ما اینچنین در برابر حریفان ضعیف کار کنند و در کنار ضعیف کارکردن هیچگونه عملکرد و کار مثبتی را روی تشک انجام ندادند.

حسن‌زاده گفت: در فینال حدود 6 هزار تماشاگر از مازندران به ویژه از بابل فقط برای کاپ قهرمانی به مجموعه ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران حضور یافتند که در نهایت با ناراحتی و عصبانیت سالن مسابقه را ترک کردند.

وی اظهار داشت: مدیریت باشگاه باید بداند که چرا بهترین کشتی‌گیران ملی‌پوش که سابقه چندین مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی را در افتخارات ورزشی خود دارند باید در فینال در برابر کشتی‌گیران جوان گمنام ضعیف‌ترین کشتی‌های دوران خود را بگیرند.

 مدیرعامل خونه به خونه بابل بیان داشت: در نیمه نهایی مقابل گنجنامه تله کابین همدان کشتی‌گیران خوب ظاهر شدند و با اقتدار به فینال رسیدند ولی در مسابقه پایانی و حیاتی، ضعیف‌ترین کشتی‌های خود را در برابر کشتی‌گیران موسئسه ثامن الحجج (ع) سبزوار گرفتند.

 وی گفت: تیم خونه به خونه بابل برای نخستین بار در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور شرکت کرد و کاملا با هزینه‌های شخصی پا به این مسابقات گذاشت که با توجه به هزینه بسیار بالا این تیم در فینال نتوانست موفق عمل کند.

 حسن‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: هیئت مدیره هم بر کسر قرارداد کشتی‌گیران و کادر فنی موافقت کرده و از مبلغ کشتی‌گیران کم‌کار در فینال 20 تا 25 درصد کم می‌شود.

 به گزارش فارس، تیم خونه به خونه بابل در فینال نهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور که در مجموعه ورزشی 12هزار نفری آزادی تهران برگزار شد در برابر تیم موسسه ثامن الحجج (ع) سبزوار در یک دیدار ضعیف و دور از انتظار شش بر یک مغلوب شد و نایب قهرمانی لیگ کشور را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول