اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان زنجان:

اولویت هیئت کشتی زنجان تقویت زیر ساخت‌ها است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به خالی شدن اغلب وزن‌های کشتی در استان زنجان گفت: اولویت نخست هیئت کشتی استان زنجان تقویت زیر ساخت‌ها از جمله تربیت کشتی‌گیران در رده‌های سنی پایین است.

اولویت هیئت کشتی زنجان تقویت زیر ساخت‌ها است
علی‌رضا فیروز فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نخستین تجربه حضور استان زنجان در لیگ برتر کشتی اظهار داشت: حضور در لیگ برتر توفیق بزرگی برای ورزش استان به ویژه کشتی محسوب می‌شود.
رئیس هیئت کشتی استان زنجان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره جایگاه تیم کشتی آبفای زنجان در لیگ برتر گفت: این تیم در رده پنجم لیگ برتر قرار گرفت.
وی با اذعان به نبود کشتی‌گیران مطرح در اغلب وزن‌ها تصریح کرد: فقط چند کشتی گیر خوب در وزن 66 کیلو وجود دارد.
فیروز‌فر در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره نتیجه ضعیف تیم کشتی آبفای زنجان در آخرین دیدار خود برابر تیم شهرداری ملایر گفت: این مسابقه می‌توانست به راحتی با نتیجه هفت بر صفر به نفع تیم زنجان تمام شود، ولی از آنجا نتیجه مسابقه در صعود و سقوط تیم تاثیری نداشت، تصمیم گرفته شد که تیم با کشتی‌گیران جوان و بومی در مسابقه آخر با شهرداری ملایر شرکت کند.
وی تاکید کرد: اگر تیم آبفای زنجان با کشتی‌گیران اصلی خود مقابل تیم شهرداری ملایر حاضر می‌شد، به طور یقین این تیم را شکست می‌داد ولی مسئولان تصمیم گرفتند به کشتی‌گیران جوان اجازه تجربه کشتی گرفتن در لیگ برتر را بدهند.
رئیس هیئت کشتی استان زنجان حضور تیم کشتی استان زنجان در لیگ برتر سال آینده را منوط به تامین اعتبار دانست و گفت: نتیجه خوب گرفتن در لیگ برتر بستگی به بودجه‌ای دارد که تیم‌ها هزینه می‌کنند.
وی کار بر روی زیر ساخت‌های کشتی استان را از برنامه‌های پیش روی هیئت کشتی استان زنجان اعلام کرد و تصریح کرد: مهم‌ترین نیاز حال حاضر کشتی استان زنجان تقویت زیر بناها است.
فیروزفر با اشاره به در پیش بودن دهه فجر افزود: به همین مناسبت مسابقات چند جانبه‌ای در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار می‌شود.
وی از برنامه‌ریزی مسئولان هیئت کشتی برای رشته کشتی فرنگی خبر داد و اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی چند سال آینده کشتی فرنگی استان هم فعال خواهد شد.
رئیس هیئت کشتی استان زنجان ادامه داد: هیئت کشتی استان زنجان برنامه‌هایی هم برای ارتقای سطح مربیان و داوران استان زنجان در نظر گرفته است.
وی در پایان خطاب به اهالی کشتی استان زنجان گفت: هیئت کشتی استان زنجان آماده همکاری با همه کسانی است که قصد کمک به کشتی را دارند تا خلا به وجود آمده طی چند سال گذشته جبران شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول