اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

تأسی از راه شهدا زمینه‌ساز سعادت است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهار گفت: با تأسی از راه شهدا و آرمان‌های آنان می‌توان به سعادت رسید.

تأسی از راه شهدا زمینه‌ساز سعادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام دانش‌آموزان دختر به اردوی راهیان نور اظهار کرد: این مهم در راستای روشنگری و نشان دادن راه شهدا و اثرگذاری در بینش‌ها و کنش‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: دفاع مقدس دریای عظیمی است که هر که به اندازه گوهر وجودی خویش می‌تواند از آن بهره‌مند شود و با تأسی از راه شهدا و آرمان‌های آنان می‌توان به سعادت رسید.

فرماندار شهرستان بهار تصریح کرد: اقدامات فرهنگی در کنار خدمات عمرانی بسیار سازنده خواهد بود چرا که ساختن مغزها و فکرها در آینده ایران اسلامی تأثیر بسزایی خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه بهار نیز گفت: مرحله اول راهیان نور در شهرستان بدون هیچ مشکلی انجام شد و هم‌اکنون شهرستان آماده اعزام دختران دانش‌آموز در مقطع دوم متوسطه است.

سیدمجتبی حسینی به اهداف اردوی راهیان نور اشاره کرد و گفت: آشنایی جوانان با معارف هشت سال دفاع از میهن اسلامی، ارائه مصادیق احادیث و روایات و انتقال به نسل جوان، بیان رخدادهای حقیقی دوران دفاع مقدس به عنوان عبرت برای جوانان، آشنا کردن جوانان با اسوه‌ها و الگوها و دستاوردهای انقلاب در هشت سال دفاع مقدس از جمله اهداف مقدس این اردوها به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: قرار گرفتن ایران اسلامی در اوج اقتدار در جامعه کنونی، مدیون حرکت‌های شهداست و همه موظفیم به تبعیت از اهداف شهدا بپردازیم.

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: پنجم بهمن ماه سال جاری 400 نفر با 9 اتوبوس و پنجم اسفند نیز 135 نفر از خواهران شهرستان به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد و اکیپ پزشکی، هلال احمر و آمبولانس این کاروان را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول