اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نصب سیستم آنلاین صورت می‌گیرد

کنترل گرد و غبار خروجی دودکش اصلی کارخانه سرب زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر مجتمع شرکت سرب و روی ملی ایران گفت: گرد و غبار خروجی دودکش اصلی کارخانه سرب با نصب سیستم آنلاین کنترل می‌شود.

کنترل گرد و غبار خروجی دودکش اصلی کارخانه سرب زنجان
جمشید حاجی‌خوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اجرای سیستم on – line در شرکت ملی سرب و روی ایران هزینه‌ای بالغ بر 70 میلیون تومان در بر داشته است.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت و عملکرد کارخانه سرب به صورت پیوسته توسط اداره کل محیط زیست استان زنجان کنترل شده و یک ممیزی مداوم برای شرکت محسوب می‌شود.
مدیر مجتمع شرکت سرب و روی ملی ایران با اشاره به اینکه شرکت معتمد محیط زیست همه فعالیت‌های عملیاتی و تولیدی شرکت ملی سرب و روی ایران را پایش و خود اظهاری می‌کند، اضافه کرد: این پایش‌ها هر سه ماه یکبار صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه پایش فعالیت‌های تولیدی شرکت سرب و روی ملی ایران در راستای اجرای بند الف ماده 61 قانون چهارم توسعه و بند "ب" 192 قانون پنجم توسعه صورت می‌گیرد، افزود: بر اساس نتایج به دست آمده فعالیت‌های این شرکت از استانداردهای ملی تبعیت می‌کند و مستندات آن به اداره کل محیط زیست استان زنجان ارائه می‌شود.
حاجی‌خوانی عنوان کرد: اعتبار و هزینه پایش و خود اظهاری همه فعالیت‌های شرکت ملی سرب و روی ایران 17 میلیون تومان برآورد شده است.
وی به برگشت آب‌های سطحی مجتمع به خطوط تولید در راستای جلوگیری از انتقال آن به خارج از مجتمع اشاره کرد و گفت: با این اقدام ضمن استفاده بهینه از منابع آب‌های زمینی از هدر رفت آن نیز جلوگیری می‌شود.
مدیر مجتمع شرکت سرب و روی ملی ایران با بیان اینکه بیش از 30 درصد از ابزار آلات شرکت سرب و روی ملی ایران شامل ابزار و ماشین‌آلات تصفیه است، ادامه داد: همه تجهیزات مربوط به پالایش آب و گاز در این شرکت استفاده می‌شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه شرکت ملی سرب و روی ایران در بخش تحقیقات و تکنولوژی بهترین تکنولوژی را انتخاب کرده است، خاطرنشان کرد: با کاربرد این تکنولوژی‌ها شرکت سرب و روی ایران توانایی استفاده از خاک‌هایی که چهار درصد سرب دارند، را دارد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول