اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار زنجان تاکید کرد:

استفاده درست از ظرفیت‌های سرب و روی استان زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: هنوز از ظرفیت‌های سرب و روی زنجان به اندازه کافی استفاده نشده است.

استفاده درست از ظرفیت‌های سرب و روی استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در مراسم کلنگ‌زنی فاز دوم کارخانه کنسانتره سرب و روی شهرستان ایجرود اظهار داشت: در حال حاضر استان زنجان ظرفیت‌های بسیاری در زمینه سرب و روی دارد.
وی خاطرنشان کرد: سرب و روی و معادن موجود در استان زنجان یک موقعیت انحصاری برای استان محسوب می‌شود.
استاندار زنجان با اشاره به وجود معدن انگوران در استان زنجان یادآور شد: باید از ظرفیت‌های این معدن استفاده بهینه و حداکثری شود.
وی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات صورت گرفته در زمینه سرب و روی در استان زنجان ادامه داد: هنوز هم باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود، چرا که معدن سرب و روی انگوران ظرفیت‌های نهفته و استفاده نشده بسیاری را دارا است.
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر مقدمات لازم به منظور انجام کارهای بزرگ در استان زنجان فراهم شده است، اضافه کرد: هم مسئولان و هم سرمایه‌گذاران باید از وضعیت موجود و فرصت به دست آمده استفاده لازم را به عمل آورند.
وی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات صورت گرفته در استان زنجان در زمینه ایجاد صنعت و اشتغال برای مردم استان یادآور شد: این امر در نتیجه تلاش و همکاری مسئولان ذی‌ربط در این زمینه به دست آمده است.
استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه سیاست‌گذاری‌ها در استان زنجان مبتنی بر حمایت ها ویژه از سرمایه‌گذاران در مناطق محروم است، اضافه کرد: تاکنون اقدامات بسیاری در زمینه ارائه خدمات مناسب برای سرمایه‌گذاران در مناطق محروم صورت گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه ارگان‌های مختلف باید همکاری‌های لازم را با سرمایه‌گذاران در مناطق محروم انجام دهند، افزود: سرمایه‌گذاری در استان و ایجاد کارخانه‌های مختلف تولیدی در شهرستان‌های استان موجب پیشرفت و توسعه استان می‌شود.
رئوفی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احداث کارخانه کنسانتره روی در شهرستان ایجرود یادآور شد: ساخت این کارخانه علاوه بر اشتغال‌زایی موجب پیشرفت شهرستان نیز می‌شود.
وی با اشاره به برخی از نتایج مثبت احداث کارخانه کنسانتره در شهرستان ایجرود افزود: احداث کارخانه کنسانتره فقط برای شهرستان ایجرود نبوده و موجب توسعه و پیشرفت کل استان می‌شود.
استاندار زنجان اظهار داشت: مسئولان شهرستان نیز می‌توانند از فرصت به دست آمده در راستای توسعه استان استفاده کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول