اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هوای پاک صورت گرفت

کاشت درخت در کارخانه سیمان زابل

خبرگزاری فارس: مدیرکل محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: در هفته هوای پاک تعداد زیادی درخت در کارخانه سیمان زابل کاشته شد.

کاشت درخت در کارخانه سیمان زابل
ه گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان خسرو افسری اظهار داشت: به مناسبت روز سوخت و هوای پاک تعداد زیادی درخت در کارخانه سیمان زابل کاشته شده است.
وی در ادامه به اهمیت هوای پاک و نقش صنایع بزرگ استان در حفظ پاکی آن و نیز ضرورت نصب فیلترهای بازدارنده ذرات و سیستم پایش لحظه‌ای اشاره کرد.
افسری به نقش فضای سبز و ضرورت درختکاری در کارخانه‌ها اشاره کرد و گفت: کارخانه سیمان زابل با داشتن فضای سبز و بالغ بر 15000 اصله درخت و نهال به‌عنوان کارخانه نمونه و مثال زدنی در عرصه محیط زیست اعلام شده است.
همچنین به مناسبت هفته هوای پاک، همایش بزرگ پیاده روی در زاهدان و اکثر شهرهای استان برگزار شد.
افسری بیان کرد:  همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی باشعار" سوخت پاک خودروی پاک و هوای پاک"  و با هدف استفاده کمتر از خودروها به میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.
وی گفت: این همایش از محل میدان دکتر حسابی تا پارک ملت زاهدان با حضور جمعی از مسئولان استانی و عموم مردم صورت گرفت و در پایان به برگزیدگان جوایزی از قبیل دوچرخه و تلویزیون رنگی و ... از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان اهدا شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول