اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

8600 گردشگر از خدمات پلیس گردشگری اصفهان استفاده کردند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان از ارائه خدمات پلیس گردشگری به 8 هزار و 600 گردشگر در هشت ماه گذشته در اصفهان خبر داد.

8600 گردشگر از خدمات پلیس گردشگری اصفهان استفاده کردند
حسن کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان نخستین استانی است که پلیس گردشگری دارد، اظهار داشت: طی هشت ماه امسال 8 هزار و 600 نفر از گردشگران خارجی از خدمات پلیس گردشگری استفاده کردند.
وی با بیان اینکه بیشترین خدمات پلیس گردشگری، مشاوره و گرفتن آدرس بوده است، افزود: با ارائه این خدمات بسیاری از مشکلات گردشگران نسبت به گذشته کاهش یافته است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: پلیس گردشگری بازخورد خوبی در استان اصفهان داشته است و بر همین اساس ثبات پلیس گردشگری در اصفهان پیشنهاد شده است.
وی ادامه داد: در نظر داریم با ارائه آینده این شغل در رده سازمانی برای پلیس گردشگری آن را به سایر شهرهای مشهد و تهران به عنوان الگوی موفق ارائه دهیم.
کرمی بیان کرد: با راه‌اندازی پلیس گردشگری و راهنمایی گردشگران چهره پلیس اصفهان که در نگاه گردشگر خارجی بر عدم تسلط بر زبان و عدم ارائه خدمات بوده، تغییر نتیجه مثبت داشته است.
وی به یک نمونه سرقت از گردشگر خارجی اشاره کرد و گفت: پس از اطلاع پلیس هنگامی که گردشگر به کشور خود رفته بود، سارق دستگیر و اموال مسروقه به آن کشور گردشگر ارسال شد.  
فرمانده انتظامی استان اصفهان زبان انگلیس را زبان اصلی پلیس گردشگر برشمرد و بیان کرد: بسیاری از گردشگران به سایر زبان‌های خارجی مسلط و به گردشگران مختلف مشاوره می‌‌دهند.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول