اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

دفتر گردشگری سلامت باید رونق اقتصادی داشته باشد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: راه‌اندازی دفتر گردشگری سلامت در فارس باید رونق گردشگری به همراه اقتصاد در این عرصه را به دنبال داشته باشد.

دفتر گردشگری سلامت باید رونق اقتصادی داشته باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز محمدهادی ایمانیه بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر گردشگری سلامت استان فارس اظهار داشت: انتظار ما این است این دفتر روز به روز فعال‌تر شده و رونق اقتصادی در گردشگری سلامت را داشته باشیم و طوری باشد که بیماران بسیاری از کشورهای مختلف برای درمان به شیراز سفر کنند.
ایمانیه با بیان اینکه مردم کشورهای حوزه خلیج فارس همواره تمایل بسیاری برای دریافت خدمات پزشکی در این شهر داشته‌اند، بیان داشت: باید طوری برنامه‌ریزی‌ها توسط این دفتر صورت گیرد که در هر شهر از کشورهای حوزه خلیج فارس، بیماران ثبت‌نام الکترونیکی شوند و زمان مراجعه و حتی حدود زمان اعمال جراحی و نام پزشک خود را نیز بدانند.
متولی سلامت در فارس ابراز داشت: همچنین از دفتر سلامت در فارس این انتظار می‌رود که هرچه مشکل در بخش‌های مختلف دانشگاهی، میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین مشکلاتی که در بخش دریافت ویزا وجود دارد را برطرف و زمینه هموارتر شود و همچنین شرایط را برای ورود بیماران از کشورهای حوزه خلیج بیش از پیش فراهم کند.
 وی ادامه داد: با توجه به توانایی‌های موجود در شیراز و فارس، آماده ارائه خدمات سلامت به مراجعان از کشورهای حوزه خلیج فارس چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی هستیم.
ایمانیه خاطرنشان کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم که به جای اینکه پزشکان ما برای معالجه بیماران به کشورهای دیگر بروند، بیماران وارد کشور ما شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: زمانی که رقابت در درمان ایجاد شود ساماندهی خوبی صورت می‌گیرد و این کار ارزشمندی است.
این مقام مسئول ابراز داشت: در بحث ایجاد دفتر گردشگری سلامت در استان فارس قبل از هر چیز می‌توانیم تأثیرگذار فرهنگ کشور ایران اسلامی و انتقال آن به سایر کشورها باشیم.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول