اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی کرمان:

کرمان از قطب‌های گردشگری است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: استان کرمان به دلیل تفاوت‌ها و امتیازهای فراوان گردشگری می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور به شمار رود.

کرمان از قطب‌های گردشگری است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان هادی ایرانمنش پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان با حضور استاندار اظهار داشت: استان کرمان به دلیل تفاوت‌ها و امتیازهای فراوانی که از نظر تنوع آب و هوایی، جاذبه‌های طبیعی گردشگری، تاریخ و تمدن کهن، آثار باستانی و مذهبی، صنایع دستی و ... دارد، می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور به شمار رود.
وی با اشاره به ساماندهی امور و ارائه خدمات به مسافران نوروزی افزود: با برنامه‌ریزی‌های مناسب باید به هدف متعالی خود یعنی تأمین نیازهای مسافران و گردشگران برسیم.  
ایرانمنش با اشاره به معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان کرمان در فرصت باقیمانده تصریح کرد: فعالیت‌های ستاد تسهیلات نوروزی در قالب فعالیت معاونت‌های فرهنگی و هنری، اسکان، حمل و نقل، بازرگانی، اطلاع‌رسانی، بهداشت و درمان، هلال‌احمر، صدا و سیما و ... شکل می‌گیرد.
وی عنوان کرد: امیدواریم با همکاری معاونت‌های ستاد تسهیلات نوروزی بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای مسافران نوروزی باشیم.
احمد سعیدی مسئول معاونت فرهنگی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: در مجموع سطح استان به ویژه کلان‌شهرها با هماهنگی دستگاه‌های حوزه فرهنگ و هنر برنامه‌های ویژه‌ای برای 13 روز تعطیلات سال 91 در نظر گرفته شده است.
وی افزود: سال جاری نیز رویکرد ما ایجاد نشاط و شادابی با توجه به حجم گردشگری استان کرمان است.
مسعود غفوریان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان در این نشست با اشاره به طرح‌های ترافیکی نوروز 91 اظهار داشت: این طرح‌ها در سه مرحله از نیمه بهمن‌ماه جاری تا 13 فروردین ماه 91 اجرا می‌شوند.
وی بیان داشت: رفع مشکلات جایگاه‌های سی‌ان‌جی و روشنایی معابر درون و برون شهری، ابلاغ برای حضور شرکت‌های بیمه در ایام تعطیلات، اجرای فعالیت‌های ایمن‌سازی، راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی از جمله مواردی است که باید دقت شود. 
مسعود جمیلی سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: هماهنگی‌های لازم با تشکل‌های صنفی برای خدمات و شناسایی محورهای پرتردد صورت گرفته است.
وی بیان داشت: پیش‌فروش‌ بلیت‌ها، ارائه آمار به ستاد تسهیلات و تهیه ناوگان اضافه حمل و نقل نیز در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول