اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 3 مرکز فنی و حرفه‌ای در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان از افتتاح 3 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در کرمان و سیرجان طی دهه مبارک فجر خبر داد.

افتتاح 3 مرکز فنی و حرفه‌ای در کرمان
مهدی ابراهیمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: سه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در کرمان و سیرجان طی دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: این پروژه‌های آموزشی شامل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو و شهرک صنعتی سیرجان است.
وی گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرک صنعتی سیرجان‌ با اعتبار 5 هزار و 70 میلیون ریال  با ظرفیت آموزشی 910 نفر دوره با 2 هزار و 500 متر مربع عرصه و اعیان افتتاح می‌شود.
مدیرکل فنی‌ و حرفه‌ای کرمان بیان داشت: مرکز شهرک صنعتی شماره یک کرمان با اعتبار 5 هزار میلیون ریال و 820 نفر دوره ظرفیت آموزشی و 2 هزار و 700 متر ‌مربع عرصه و اعیان و مرکز شهرک صنعتی شماره دو کرمان با اعتبار 5 هزار و 100میلیون ریال و 350 نفر دوره و 3 هزار و 200 متر مربع در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.    
ابراهیمی‌نژاد افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان با 21 مرکز  ثابت، ده‌ها مرکز سیار، روستایی، جوار دانشگاهی و بیش از 600 آموزشگاه آزاد بخش خصوصی در سراسر استان کرمان به ارائه انواع آموزش‌های مهارتی در بخش‌های صنعت، خدمات، بازرگانی و کشاورزی پرداخته و آماده پذیرایی از تمام متقاضیان است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول