اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 1.5 سال آینده صورت می‌گیرد

احداث مراکز فنی و حرفه‌ای در کرمان، بافت و سیرجان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای چمران کرمان گفت: تا پایان سال تحصیلی آینده در مراکز شهرستان‌های بافت، سیرجان و کرمان فضاهای جدیدی به فضاهای موجود اضافه می‌شود.

احداث مراکز فنی و حرفه‌ای در کرمان، بافت و سیرجان
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان حاتم سلیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان جیرفت اظهار داشت: سال آینده در تمام رشته‌های مراکز فنی و حرفه‌ای در استان کرمان در نیمسال مهر و بهمن ماه حدود 6 هزار دانشجوی روزانه و شبانه مشغول به تحصیل می‌شوند.
وی افزود: دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان کرمان در بخش دولتی کشور پیشرو و فعال هستند.
سلیمی تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان این مراکز با توجه به ظرفیت‌های موجود، تجهیزات مدرن، مدرسان و کادر مدیریتی توانمند در میان 176 مرکز فنی و حرفه‌ای کشور در جایگاه قابل قبولی قرار دارند.
وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که این مراکز در بخش‌های مختلف اعم از نیروی انسانی که شامل اعضای هیئت‌علمی، مدرسان و ... است و همچنین فضاهای آموزشی، تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی مدرن باشند.
رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید چمران کرمان گفت: با توجه به انتقال مراکز فنی و حرفه‌ای از وزارت آموزش و پرورش به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشکلات اندکی در بحث فضای آموزشی وجود دارد که امیدواریم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و آموزش و پرورش شهرستان‌ها حل ‌شود.
سلیمی ابراز داشت: ساختمان مرکز جیرفت نوساز است و امیدواریم با هماهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور بتوانیم در بهمن ماه سال جاری ساختمان را از پیمانکار تحویل بگیریم تا دانشجویان در فضای کارگاهی و آزمایشگاهی مجهز ادامه تحصیل دهند.
وی اذعان داشت: تا پایان سال تحصیلی آینده در مراکز شهرستان‌های بافت، سیرجان و کرمان فضاهای آموزشی جدیدی به فضاهای موجود اضافه می‌شود که در مواردی با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی در حال اتمام است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول