اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و حرفه‌ای کرمان خبر داد

وصول 9 میلیارد ریال از درآمدهای فنی و حرفه‌ای کرمان

خبرگزاری فارس: معاون اداری و پشتیبانی فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: 9 میلیارد ریال از درآمدهای اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان در سال جاری وصول شده است.

وصول 9 میلیارد ریال از درآمدهای فنی و حرفه‌ای کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان، مجید فکری اظهار داشت: 9 میلیارد ریال از درآمدهای اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان در سال جاری وصول شده است.
وی گفت: طی این مدت مبلغ 9 میلیارد و 252 میلیون و 449 هزار و 421 ریال از درآمد حاصل از ماده 14 «قانون کارآموزی»، بیمه بیکاری، حق آزمون، حق ثبت‌نام کارآموزان، اجاره ساختمان‌ها و اراضی، ماده 17 خدمات آموزشی و درآمد ساخت و سازها اخذ شده است.
فکری بیان داشت: درآمد حاصل از بیمه بیکاری 9 ماهه 1390 مبلغ 3 میلیارد و 626 میلیون ریال، درآمد حق آزمون و مهارت تا پایان آذر ماه سال جاری بیش از 503 میلیون ریال، درآمد حق ثبت نام کارآموزان بیش از 398 میلیون ریال و درآمد حاصل از ساخت و ساز کارگاهی و کارت مدیریت و مربیگری در مجموع بیش از 180 میلیون ریال است.
فکری درآمد حاصل از اجاره ساختمان‌ها و اراضی تا پایان آذرماه را 3 میلیون و 100 هزار ریال و مطالبات شرکت‌هایی که بدهی معوقه دارند با توجه به تعهدات درآمدی استان کرمان 400 میلیون ریال است که از دانشگاه آزاد و شرکت زغال‌سنگ کرمان اخذ شده است.
وی در مورد درآمد ماده 17 قراردادهای خدمات آموزشی گفت: مبلغ 421 میلیون ریال از آموزش و پرورش، مبلغ 46 میلیون ریال از دانشکده فنی کرمان، بیش از یک میلیارد ریال تتمه بدهی صنایع پتروشیمی تهران، مبلغ 2 میلیون ریال از مجتمع غیر انتفاعی کرمان، مبلغ 72 میلیون ریال دریافتی بخشی از بدهی اداره غله کرمان است.
انتهای پیام/غ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول