اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزشکده فنی بافت خبر داد

افزایش 11 رشته جدید به آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای امام حسین (ع) شهرستان بافت گفت: 11 رشته جدید به رشته‌های دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان کرمان افزوده شده است.

افزایش 11 رشته جدید به آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمد جلالی بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه توسعه ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره‌های فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: هدف از تشکیل جلسه توسعه و تبیین ظرفیت دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان در راستای جذب دانشجو در سال تحصیلی آینده است.
وی افزود: این جلسه با حضور مدیران 11 مرکز از شهید کرانی و کوثر سیرجان، آموزشکده شهربابک، آموزشکده جیرفت، علی‌ابن‌ابیطالب (ع) بم، خاتم‌الانبیا (ص) زرند، امام حسین (ع) بافت، شهید باهنر، دختران الزهرا (س)، رضوان و شهید دادبین کرمان برگزار شد.
جلالی با اشاره به رشته‌های جدید تصریح کرد: برای مراکز کاردانی الزهرا (س) کرمان رشته نقاشی، کوثر سیرجان رشته حسابداری و مرکز جیرفت رشته‌های الکترونیک و مکانیک خودرو پیشنهاد و تصویب شده است.
وی خاطرنشان کرد: رشته کارهای عمومی ساختمان برای مرکز زرند، نقشه‌کشی معماری مرکز بافت، رشته فرآوری مواد معدنی و الکترونیک عمومی مرکز بم و رشته‌های گل و گیاهان تزیینی، صنایع غذایی و پرورش زنبور عسل برای مرکز رضوان کرمان در این جلسه به تصویب رسید.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول