اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور:

کارگاه آموزشی تخصصی برای سبزی‌کاران نیشابوری برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: کارگاه آموزشی افزایش آگاهی‌ها و معلومات فنی و تخصصی کشاورزان سبزی‌کار برگزار شد.

کارگاه آموزشی تخصصی برای سبزی‌کاران نیشابوری برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، به نقل از روابط عمومی این اداره، سیدغلامرضا نبوی‌نامقی اظهار داشت: این کارگاه یک روزه برای آموزش استفاده بهینه از منابع خدادادی و کاهش اثرات سوءمصرف کودهای شیمیایی و افزایش هر چه بیشتر کیفیت سبزی نیشابور برگزار شد.
وی افزود: مسئله آنالیز آب و خاک و استفاده از کودهای آلی اصل بسیار مهمی در دستیابی به محصول سالم و ارگانیک است که این موضوع در قالب توصیه‌های فنی و ترویجی و در قالب کارگاه‌های آموزشی به کشاورزان انتقال داده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این کارگاه با همکاری شرکت تعاونی سبزی‌کاران شهرستان برگزار شده است و بیش از 80 نفر از کشاورزان سبزی‌کار با شرکت در این برنامه آموزشی، اطلاعات مفیدی در زمینه استفاده بهینه از آب و خاک و نحوه مصرف کودهای آلی و زمان و روش مناسب کوددهی به دست آوردند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 300 نفر از کشاورزان شهرستان به طور مستقیم به تولید سبزیجات اشتغال دارند، افزود: بیش از 14 هزار تن محصول تولیدی علاوه بر رفع نیاز داخل شهرستان، در سایر شهرستان‌های استان نیز طرفداران زیادی دارد. 
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول