اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری تاکید کرد

تلاش در برجسته نگه داشتن دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری گفت: تمام ارگان‌های مربوطه در برجسته نگه داشتن دهه فجر مسئول هستند.

تلاش در برجسته نگه داشتن دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران امیر حسین باقرنژاد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ری که در سالن همایش‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرری برگزار شد، ضمن تسلیت رحلت پیامبر عظیم‌الشان اسلام و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم‌السلام با بیان اینکه انقلاب اسلامی به همه ما هویت داده‌است، اظهار داشت: تکلیف دینی، اسلامی و انقلابی همه ما است که نسبت به انقلاب اسلامی که به ما هویت داد تلاش کنیم و به همان میزان در برجسته نگاه داشتن ایام دهه فجر تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان ری با تاکید بر تلاش مسئولان برای زنده نگاه داشتن روحیه و یاد و خاطره ایام پیروزی انقلاب اسلامی در بین اقشار مختلف جامعه افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند به سهم خودشان و با امکانات موجود در مراسم بزرگداشت ایام دهه فجر حضور پررنگ داشته و تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به اقداماتی که در راستای برنامه‌های دهه فجر صورت گرفته‌است، خاطرنشان کرد: تاکنون دو جلسه ستاد دهه فجر در شهرستان ری با حضور کمیته‌های تخصصی برگزار شده از همه دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم در برپایی آیین‌های دهه فجر تلاش خود را به کار ببندند.

باقرنژاد با تاکید بر قدرشناسی ملت ایران در ارتباط با انقلاب اسلامی ایران گفت: هر مقدار که انقلاب اسلامی موجب هویت بخشی به ملت ایران شد ما نیز باید قدردان آن باشیم.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به وضعیت کشور در زمان رژیم ستم‌شاهی بیان کرد: حکومت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی چه خدمتی به مردم ایران کرد، و این در حالی است انقلاب اسلامی طی 30 سال خدمات خوبی را به مردم ارایه داده است.

وی اضافه کرد: شاید بسیار از انقلابیون که امام راحل را در پیروزی انقلاب اسلامی همراهی می کردند هیچ گاه تصور نمی کردند که انقلاب اسلامی صادر شود، ولی هم اکنون حرکت‌های انقلابی مردم در کشورهای اسلامی برعلیه حکومت‌های دست نشانده استکبار برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است و ما شاهد این هستیم پیام انقلاب اسلامی در کشورهای دیگر به گوش می‌رسد. 

باقرنژاد با اشاره به تاثیرپذیری کشورهای جهان از انقلاب اسلامی ایران افزود: امروز آموزه‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و صدور انقلاب اسلامی تاثیر خود را در سطح جهان گذاشته است.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌ای ایران توسط دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای ایران به دلیل همین تاثیرگذاری کشورها از انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: مقاومتی که دولت جمهوری اسلامی برای استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای کرد امروز ارزش خود را پیدا کرده است و به موازات خیزش‌های اسلامی در کشورهای منطقه، ترورها در کشور ما آغاز شد چرا که آنها به جایی ضربه می‌زنند که از همان محل ضربه خورده‌اند.

* برگزاری مستقل راهپیمایی 22 بهمن در شهرری

باقرنژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن گفت: راهپیمایی 22 بهمن نیز نماد و تبلور دهه فجر است.

فرماندار شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز به صورت مستقل در ری برگزار می‌شود، تاکید کرد: این حرکت سبب هویت بخشی به ری شده است.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول