اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد خبر داد

تشکیل 333 ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرکرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: امسال ۳۳۳ ستاد دهه فجر به صورت تخصصی و آموزشگاهی، بخشی، شهری و روستایی در این شهرستان تشکیل می‌شود.

تشکیل 333 ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرکرد
مراد کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه امسال  ۳۳۳ ستاد دهه فجر به صورت تخصصی و آموزشگاهی، بخشی، شهری و روستایی در این شهرستان تشکیل می‌شود، اظهار داشت: این ستادها وظیفه دارند تا با تعهد و ابتکار عمل، دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم به نمایش گذاشته و زمینه نشاط و شادابی را در جامعه فراهم کنند.
وی افزود: هماهنگی و ایجاد وحدت رویه و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم و اقشار مختلف جامعه برای نقش آفرینی در دهه فجر هدف از برگزاری جلسات این ستادها محسوب می‎شود.
کاظمی با اشاره به آمادگی مردم و دستگاه‌های مختلف برای برگزاری مراسم‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تأکید کرد: در محتوای جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی نباید از امام(ره) و هدف الهی ایشان و همچنین اراده آهنین مردم که نقش‌های موثر در پیروزی انقلاب داشتند، غفلت کرد. 
فرماندار شهرستان شهرکرد ادامه داد: به زبانی دیگر باید ارکان پیروزی انقلاب یعنی اتحاد مردم و رهبری امام و هدف الهی آن در این جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر به درستی ترسیم شود تا حق انقلاب و دهه‌ فجر به درستی و خوبی ادا شود. 
وی، هدف از اجرای باشکوه مراسم ویژه دهه‌فجر را تجلیل و بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: پیام‌رسانی حوادث منجر به پیروزی انقلاب اسلامی، بازشناسی نقش موثر امام در بستر جریانات انقلاب و جلوه نشان دادن صلابت مردم در پیروزی و حماسه انقلاب اسلامی از دیگر این اهداف است. 
کاظمی، بر ضرورت اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه‌ فجر امسال تأکید کرد و افزود: نتیجه هر کاری پایبندی به هدف، استمرار و تلاش برای رسیدن به هدف است، برهمین اساس زمانی که در جشن‌های دهه فجر از انقلاب شکوهمند تجلیل شود در حقیقت پایبندی خود را به این اهداف و آرمان‌های انقلاب مشخص می‌کنیم. 
فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه دوست و دشمن میزان پایبندی و علاقه ما را به انقلاب از نحوه توجه ما به هدف و انقلاب ارزشیابی می‌کنند، گفت: از این رو هرچه تجلیل از دلاورمردی‌های ملت و حضور ارزشمند امام(ره) باشکوه‌تر و حضور و پایبندی ملت قوی‌تر باشد، انعکاس آن در مجامع بین‌المللی گسترده‌تر و دشمنان را مأیوس‌تر خواهد کرد. 
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول