اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط صدا و سیمای کرمان صورت می‌گیرد

پخش 16 هزار دقیقه برنامه در دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته ارتباطات و رسانه‌های ستاد دهه فجر استان کرمان گفت: صدا و سیمای مرکز کرمان در ایام‌الله دهه فجر سال جاری 16 هزار و 246 دقیقه برنامه را از رادیو و تلویزیون پخش می‌کند.

پخش 16 هزار دقیقه برنامه در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان حجت‌الاسلام سید جواد موسوی پیش از ظهر امروز در نشست کمیته ارتباطات و رسانه‌های ستاد دهه فجر استان کرمان اظهار داشت: این کمیته رسالت خطیر و سنگینی را در دهه فجر بر عهده دارد و باید به خوبی به وظایف خود عمل کند.
وی با اشاره به برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کرمان در ایام‌الله دهه مبارک فجر بیان داشت: مستند کوتاه خبری در زمینه حضور مردم کرمان در صحنه‌های انقلاب اسلامی تولید شده است.
موسوی تولید 10 گزارش خبری با رویکرد امیدبخشی، پوشش کامل طرح‌های ایام‌الله دهه فجر، توجه جدی به دیدگاه‌ها و نظر مردم و گفت‌وگوی ویژه خبری را از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کرمان در بخش حوزه خبر برشمرد.
وی عنوان کرد: تهیه و پخش گزارش‌های شهرستانی با رویکرد بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های حوزه خبر در ایام‌الله دهه مبارک فجر است.
موسوی ساخت 10 نماهنگ با استفاده از تصویرهای تلفیقی، پخش مجموعه 10 قسمتی مستند انقلاب در کرمان، برنامه‌های برنامه صبح و شب‌های کرمان را از جمله برنامه‌های حوزه سیمای اداره کل صدا و سیمای مرکز کرمان در ایام‌الله دهه فجر ذکر کرد.
وی افزود: استان کرمان دارای 23 شهید و 57 جانباز و آزاده انقلاب اسلامی است که تاکنون مستند شهدای انقلاب شهرستان انار با عنوان روز هشتم به تولید رسیده است.
موسوی به برنامه‌های حوزه صدا در دهه فجر جاری اشاره و بیان کرد: برنامه صبحگاهی رادیو، میکروفون صبح، برنامه‌های عصرگاهی رادیوها روشن در این دهه به اجرای برنامه‌های متناسب با دهه فجر می‌پردازند.
وی پخش 12 برنامه 40 دقیقه‌ای نمایشی، دو برنامه 30 دقیقه‌ای نمایشی و چهار برنامه 10 دقیقه‌ای نمایشی در رادیو و 10 برنامه 30 دقیقه‌ای و پخش سخنرانی‌های دوران انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های بخش صدای اداره کل صدا و سیمای مرکز کرمان در ایام‌الله دهه فجر ذکر کرد.
موسوی خاطرنشان کرد: در حوزه سیمای اداره کل صدا و سیما 11 عنوان میان‌برنامه‌های تامینی در قالب 3 هزار و 523 دقیقه و هفت عنوان برنامه تولیدی با 2 هزار و 850 دقیقه در دهه فجر پیش‌بینی شده است.   
وی ابراز داشت: همچنین تاکنون 9 هزار و 873 دقیقه برنامه در حوزه صدای اداره کل صدا و سیمای مرکز کرمان برای پخش در ایام‌الله دهه فجر در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول