اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

مدیران استانی درباره اشتغال آمل پاسخگو باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل خواستار پاسخگویی مدیران استانی درباره ایجاد اشتغال در شهرستان‌ها شد.

مدیران استانی درباره اشتغال آمل پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان آمل با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی نیازهای مردم در زمینه اشتغالزایی باشند، اظهار داشت: آمل در بخش صنعت رتبه نخست استان دارد و این فرصت مناسبی برای ایجاد و افزایش اشتغال در شهرستان است.

وی با تاکید بر اینکه در شهرستان سرمایه‌گذارانی وجود دارند که به نیرو نیاز دارند، اما کسی مسئولیت هماهنگی و معرفی نیرو به آنها را نمی‌پذیرد، یادآور شد: برخی از مشکلات ناشی از عدم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و شهرستان است که باید این موانع رفع شود.

اکبرزاده با اشاره به اینکه امروز کشور درگیر جنگ اقتصادی است و مدیران واحدها نگران هستند، گفت: نمی‌توانیم این را بپذیریم که مردم نگران اشتغال و واحدها نگران وضعیت اقتصادی هستند و مورد حمایت قرار نگیرند.

این مسئول با بیان اینکه باید موانع سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی در سطح شهرستان برطرف شود، یادآور شد: دستگاه‌ها در جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال پیشقدم باشند.

فرماندار آمل با اعلام اینکه نباید انگیزه سرمایه‌گذاران برای حضور در شهرستان را از بین برد، بیان داشت: اشتغالزایی در شهرستان‌ها نیاز به حمایت‌های همه جانبه دارد.

وی با اشاره به اینکه سهم اشتغالزایی شهرستان در تعهدات دولت، حدود 12هزار شغل است، تصریح کرد: این اشتغال باید تا پایان سال مالی 90 به انجام برسد.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه تاکنون برای 7 هزار و 863 نفر در آمل اشتغالزایی صورت گرفته، اذعان داشت: با ظرفیت‌های موجود در شهرستان میزان اشتغالزایی باید در شهرستان آمل بیشتر از این میزان باشد. 

انتهای ‌پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول