اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر خبر داد

تحقق 105 درصدی ایجاد اشتغال در ابهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: 105 درصد تعهد ایجاد اشتغال شهرستان ابهر در سال جاری تحقق پیدا کرده است.

تحقق 105 درصدی ایجاد اشتغال در ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی عصر امروز در جلسه ستاد اشتغال این شهرستان با اشاره به تلاش‌های مسئولان در راستای حل مشکل مسکن در کشور اظهار داشت: دولت‌های نهم و دهم در راستای حل مشکل مسکن همه تلاش خود را به کار گرفته و خوشبختانه شاهد نتایج درخشان این تلاش‌ها هستیم.
وی افزود: شهرستان ابهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، 46 درصد مجموع مسکن مهر استان زنجان را به خود اختصاص داده است.
فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت نیز پس از مرکز استان در رتبه دوم قرار داریم، بیان کرد: این در حالیست که اگر مسکن را به نسبت جمعیت بسنجیم، شهرستان ابهر باز هم در استان زنجان در رتبه نخست قرار دارد.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم تلاش مضاعف دستگاه‌های شهرستانی برای حل مشکل مسکن خاطرنشان کرد: ما باید از فرصت‌های موجود بهترین استفاده را کرده و در مسیر ایجاد اشتغال در سطح منطقه گام برداریم.
یوسفی با اشاره به تحقق 105 درصدی ایجاد اشتغال در شهرستان ابهر اضافه کرد: ما باید به جایی برسیم که فراتر از تعهد خود اشتغال ایجاد کنیم چراکه شهرستان ابهر دارای ظرفیت‌های بالایی است.
وی افزود: به عنوان مثال در حوزه صنعت و معدن فقط مرکز استان و شهرستان ابهر دارای بانک صنعت و معدن هستند.
فرماندار ابهر با اشاره به بحث مشاغل خانگی خاطرنشان کرد: اعتبارهای مشاغل خانگی شناور است و هر شهرستانی که بیشتر ثبت‌نام کند بیشتر جذب می‌کند.
وی با بیان اینکه شهرستان ابهر در دو بخش اشتغال و مسکن رتبه نخست استان را در اختیار دارد، گفت: هیچ امری برای دولت از مسکن و اشتغال مهم‌تر نیست و کسی که در این مسیر گام بردارد، مصداق بارز جهاد اقتصادی است.
در این جلسه اعلام شد که اداره بازرگانی شهرستان ابهر با توجه به تعهد خود در ایجاد 438 مورد اشتغال، موفق به ایجاد اشتغال برای 737 نفر معادل 168 درصد شده است.
همچنین حمل و نقل پایانه‌ها که متعهد ایجاد 77 موردی اشتغال بود تاکنون برای 294 نفر ایجاد اشتغال کرده و کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان ابهر نیز موفق به تحقق 133 و 241 درصدی ایجاد اشتغال شده‌اند.
درصد تحقق ایجاد اشتغال شبکه بهداشت، اداره گاز و مسکن و شهرسازی نیز به ترتیب به  114، 260 و 132 درصد رسیده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول