اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رفع برخی مشکلات

انتقال آب کشاورزی سمنان از اولویت‏های سال 91 است

خبرگزاری فارس: مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: انتقال آب کشاورزی شهرستان سمنان با رفع بعضی از مشکلات پیش‌رو، جزو اولویت‏های کاری این شهرستان برای سال 91 است.

انتقال آب کشاورزی سمنان از اولویت‏های سال 91 است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان حسین علی‏پوران ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بهره‏برداران کشاورزی شهرستان سمنان در زمینه موضوع انتقال آب کشاورزی شهرستان سمنان گفت: با رفع بعضی از مشکلات پیش‌رو این طرح قابل اجرا و جزو اولویت‏های کاری شهرستان برای سال 91 است.
وی اضافه کرد: رفع این مشکلات نیازمند تدبیر مقامات این شهرستان به ویژه نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی است.
در این جلسه نمایندگان تشکل‏ها و بهره‏برداران به مواردی هم‌چون افزایش قیمت نهاده‏های مصرفی، سوخت، برق و اثرات آن بر تولید، اهتمام ویژه به مسائل آموزشی، جایگزینی آب مصرفی کشاورزی گل‏رودبار، کمبود نقدینگی در بخش، پیگیری موضوع معافیت مالیاتی اتحادیه‏ها و مالیات بر ارزش افزوده، کنترل قیمت نهاده‏های مصرفی در بخش، ساماندهی بازار تولید با محوریت جهاد کشاورزی، انتقال آب گل‏رودبار با لوله و ... اشاره کردند.
این جلسه با حضور نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر، مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مدیر شعب بانک کشاورزی استان سمنان و جمعی از بهره‏برداران کشاورزی شهرستان سمنان برگزار شد.
انتهای پیام/غ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول