اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی میانه خبر داد

34 میلیارد ریال اعتبارات بخش کشاورزی میانه در سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی شهرستان میانه گفت: اعتبارات بخش کشاورزی این شهرستان در سال ‌جاری 34 میلیارد و 432 میلیون ریال است.

34 میلیارد ریال اعتبارات بخش کشاورزی میانه در سال جاری
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، نادر زارع‌تالی اظهار کرد: در سال‌ جاری به بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان میانه برای حمایت از آنان در راستای ارتقای بهره‌وری و تولید محصولات سالم مبلغ 34 میلیارد و 432 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی و تسهیلات بانکی اختصاص یافته است.
 وی افزود: از این اعتبار مبلغ 3 میلیارد و 932 میلیون ریال از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان برای اجرای 13 پروژه عمرانی شامل آب و خاک، زراعت، باغبانی، ترویج کشاورزی و تولیدات دامی منظور شده است. 
زارع‌تالی با بیان اینکه از اعتبار ردیف اول، مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی برای لوله‌گذاری سه پروژه عمرانی و مبلغ 29 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای اجرای پروژه شبکه فرعی ناحیه عمرانی آچاچی در سطح 414 هکتار در پایاب سد آیدوغموش اختصاص یافته است، گفت: تعداد 400 طرح از سوی متقاضیان اجرای طرح‌های تسهیلات بانکی از محل اعتبارات بنگاه‌های کوچک بازده نیز، با اعتباری بالغ بر80 میلیارد ریال شامل طرح‌های آب و خاک، تولیدات گیاهی و دامی و صنایع تبدیلی کشاورزی برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند. 
زارع تالی همچنین از اختصاص مبلغ 5 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات بانکی در قالب مشاغل خانگی به بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در این راستا تعداد 273 مورد مجوز صادر و لیست متقاضیان برای استفاده از تسهیلات بانکی به سازمان جهادکشاورزی استان ارسال شده است.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان میانه با بیان اینکه سهمیه ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی این مدیریت در سال جاری یک  نفر تعیین شده است، افزود: از این تعداد تاکنون برای یک هزار و 716 نفر در این بخش ایجاد اشتغال شده است که اطلاعات آنها در سامانه رصد اشتغال کشور ثبت شده است. 
زارع تالی با بیان اینکه مبلغ 21 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها به فعالان بخش کشاورزی این شهرستان اختصاص یافته است، گفت: این اعتبار برای بهینه‌سازی مصرف انرژی و خرید سوخت برای واحدهای مرغداری، دامداری، گلخانه‌ها و خرید خاک‌ورز حفاظتی، خرید سوخت برای ماشین‌آلات کشاورزی و موتور پمپ‌های سر چاهی کشاورزی به تعداد 341 متقاضی جهت بهره‌مندی از تسهیلات فوق به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول