اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی:

المپیاد دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از برگزاری چهارمین المپیاد دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در شهریور ماه 91 در تبریز خبر داد.

المپیاد دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تبریز برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، محمدعلی محققی در جلسه هماهنگی این المپیاد در تبریز اظهار کرد: سنگرهای علمی در کشور ما امروز حساس‌تر از سنگرهای فیزیکی و نظامی است و دانشگاهیان باید با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این سنگرها کوشا باشند. 
معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: المپیادها و همایش‌ها باید از لحاظ معنوی و فرهنگی غنی‌سازی شوند.
وی اظهار امیدواری کرد، حاصل برگزاری این المپیادها جهش و حرکت در مسیر جهاد علمی و دفاع از آرمان‌های فرهنگی و معنوی نظام جمهوری اسلامی باشد.
محققی بر لزوم استفاده از تمام امکانات استان در راستای عملیاتی شدن نقشه جامع علمی کشور و افزایش میزان خودباوری و خوداتکایی در دانشجویان تاکید کرد.
علیرضا یعقوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این جلسه با اشاره به کارهای مقدماتی برای برگزاری این المپیاد اظهار امیدواری کرد به لطف پروردگار و با تلاش تمام نیروهای درگیر این المپیاد برای ارتقا و معرفی توانمندی‌های علمی کشور مفید و موثر واقع شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول