اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

میزبانی سیزدهمین همایش آموزش علوم پزشکی به مازندران رسید

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: سیزدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی در مازندران تحت عنوان جشنواره دانشجویی شهید مطهری در مازندران برگزار می‌شود.

میزبانی سیزدهمین همایش آموزش علوم پزشکی به مازندران رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد آزادبخت ظهر امروز به مناسبت برگزاری سیزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی در مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برگزاری همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، تحول و نوسازی در نظام آموزش علوم پزشکی کشور ایجاد می‌شود.

وی نهادینه‌کردن فرهنگ ایران اسلامی را دیگر اهداف این همایش عنوان کرد و بیان داشت: در این همایش برنامه‌ریزی مناسب برای ترویج اخلاق و معنویت در حرفه پزشکی انجام می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه برای به‌روز شدن علم پزشکی در کشور الگوهای تحول نوآوری در آموزش پزشکی را در برنامه کاری خود داریم، یادآور شد: راهکارهای ارتقای انگیزه اعضای هیئت علمی و فراگیران و دانشجویان نیز مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه در همایش‌های کشوری علوم پزشکی، شکوفایی خلاقیت‌ها و رقابت سالم در آموزش علوم پزشکی ایجاد می‌شود، گفت: راهکارهای تحقق اهداف و برنامه‌های عملیاتی نقشه جامع علمی در حوزه پزشکی مورد نقد و بررسی جدی توسط صاحب‌نظران قرار می‌گیرد.

آزادبخت در ادامه با بیان اینکه در همایش علوم پزشکی در نظر داریم که جامعه پزشکی را آماده پاسخگویی به نیارهای جامعه کنیم، تاکید کرد: آموزش علوم پزشکی پاسخگو به نیازهای جامعه توازن حیطه‌های مختلف وظایف و مسئولیت‌های اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه سیزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی در بخش دانشجویی تحت عنوان پنجمین جشنواره شهید مطهری برگزار می‌شود، یادآور شد: تلاش شد که در این همایش از سخنرانان و اساتید برجسته کشوری استفاده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف این همایش، گردآوری اطلاعات اساتید برجسته و پژوهشگران است، خاطرنشان کرد: برگزاری پانل تخصصی و ایجاد کارگاه آموزشی را جزء برنامه محوری این همایش قرار دادیم.

آزادبخت چاپ تحقیقات انجام شده در قالب پوستر و ایجاد غرفه‌های معاونت‌های آموزشی و برگزاری مراسم نکوداشت حکیم علی طبری نیز دیگر برنامه‌های تعریف شده برای همایش کشوری آموزش پزشکی در مازندران عنوان کرد.

به گزارش فارس، سیزدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی در اردیبهشت ماه سال آینده و با حضور حدود 3 هزار نفر از دانشجویان و اساتید برجسته کشوری به مدت چهار روز در شهر ساری برگزار می‌شود.

همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره دانشجویی شهید مطهری هر سال در کشور برگزار می‌شود که سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی مشهد میزبان این همایش بود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول