اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سی و سومین فجر پیروزی

24 پروژه عمرانی در بروجن بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بروجن گفت: همزمان با فرا رسیدن سی و سومین سالگرد پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی ۲۴ پروژه عمرانی در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

24 پروژه عمرانی در بروجن بهره‌برداری می‌شود
فتاح کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها افزون بر 55 میلیارد و 989 میلیون ریال اعتبار ملی و استانی هزینه شده است.
وی افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های یاد شده زمینه اشتغال مستقیم 34 نفر فراهم می‌شود.
کرمی در ادامه بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان تأکید کرد و گفـت: اجرای برنامه‌های پرشکوه و باشکوه دهه فجر تکلیف‌گرایی را در جوانان بیشتر خواهد کرد.
فرماندار شهرستان بروجن افزود: اگر آن احساس تکلیف و مسئولیتی که برای پیروزی انقلاب در جوانان و مردم بود عیناً به تصویر کشیده شود و جوان امروز با احساس مسئولیت افراد در زمان وقوع انقلاب مواجهه شود قطعاً نوعی نگاه مثبت در او به وجود خواهد آورد و تکلیف‌گرایی را در جوانان ایجاد و ایجاب خواهد کرد. 
وی تصریح کرد: هرچه عمق نگرش جوانان در اوایل انقلاب و خصوصیات آن زمان برای نسل سوم انقلاب بازگو و مطرح شود قطعاً از لحاظ تربیتی و روانی تأثیرگذارتر بوده چراکه بیان مصادیق و نمونه‌های فداکاری و ایثار با قلمی فصیح و روان تأثیر‌گذاری مثبت اهداف و آرمان‌های انقلاب را در بین جوانان دو چندان خواهد کرد.
کرمی با تأکید بر اینکه شرایط کنونی کشور و منطقه می‎طلبد که برنامه‎های سالگرد پیروزی انقلاب هر چه باشکوه‎تر برگزار شود، گفت: برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب موجب خواهد شد تا تاثیر بیشتری بر روی انقلاب‎های اسلامی منطقه داشته باشد.
وی بر ضرورت حضور پرشور مردم در برنامه‎های دهه فجر امسال به ویژه راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و افزود: شرکت پرشور مردم در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن مقدمه و تمرینی برای خلق حماسه‎ای ماندگار در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی است. 
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به هدف دشمن در مبارزات سیاسی با جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: سلاح‌های نظامی ما بخشی از قدرت انقلاب اسلامی را به رخ می‌کشد اما آنچه بیش از آن دشمن را زمین‌گیر و گیج کرده، فرهنگ اسلامی و حکومت اسلامی است که در مقابل تجهیزات مدرن آنها ایستاده است.
وی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون شهدا روز به روز محکم‌تر و استوارتر می‌شود و به همه ملت‌ها ثابت می‌کند که اسلام هیچ‎گاه زیر بار زور نمی‌رود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول