اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان‌های مختلف این استان انجام می‌شود

پخش جنگ تلویزیونی دهه فجر و انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر از تهیه و تولید برنامه جنگ تلویزیونی در شهرستان‌های این استان به مناسبت این دهه و همچنین انتخابات خبر داد.

پخش جنگ تلویزیونی دهه فجر و انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، مسلم رحیمی در نشست با امام جمعه و فرماندار باشت با تسلیت 28 صفر سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: ویژه برنامه‌های جنگ تلویزیونی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و همچنین انتخابات مجلس تهیه و پخش می‌شود.
وی با بیان اینکه در این برنامه‌های جنگ تلویزیونی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تشریح می‌شود، عنوان کرد: در این جنگ تلویزیونی برنامه‌های شاد و متنوع به مناسبت دهه پرفروغ فجر نیز اجرا می‌شود.
مدیر شبکه استانی دنا خاطرنشان کرد: در این برنامه از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان‌ها از جمله آداب و رسوم آن‌ها استفاده می‌شود.
رحیمی با بیان اینکه ویژه برنامه جنگ تلویزیونی به مناسبت دهه فجر با همکاری صدا و سیمای استان و فرمانداری در مراکز شهرستان‌ها ضبط می‌شود، بیان کرد: این برنامه در ایام دهه فجر تهیه و پخش می‌شود. 
مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد ماهواره‌ای بودن شبکه دنا را یادآور شد و افزود: شبکه دنا در معرفی قابلیت‌ها و استعدادهای استان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
امام جمعه شهرستان باشت نیز در این نشست از عملکرد خوب شبکه دنا در انعکاس اخبار و رویدادهای استان و پوشش مطلوب برنامه‌ها تشکر و قدردانی کرد.
حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی با اشاره به تهیه برنامه جشن امامت و ایل سوگوار در ماه محرم در شهرستان‌ها توسط صدا و سیما گفت: این ابتکار جالب صدا و سیما مورد استقبال مردم قرار گرفت.
وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین برکات تهیه چنین برنامه‌هایی ایجاد همدلی و اتحاد بین مردم است.
فرماندار باشت هم در این نشست از عملکرد شبکه دنا در تهیه و تولید برنامه‌های متنوع و پوشش خوب حضور مردم در عرصه‌های مختلف ابراز خرسندی کرد.
علی‌اصغر قلی‌پور عدم دریافت برنامه‌های تلویزیونی در بعضی از روستاهای شهرستان باشت را یادآوری کرد و افزود: در بعضی از روستاهای این شهرستان برنامه‌های تلویزیونی با کیفیت خوب دریافت نمی‌شود که لازم است در این خصوص چاره‌اندیشی شود.
وی ادامه داد: بافت کوهستانی استان سبب شده در بعضی از مناطق این شهرستان نقاط کور وجود داشته باشد.
در پایان این نشست مقرر شد نشستی با حضور فرماندار و امام جمعه باشت و حوزه معاونت فنی صدا و سیما به منظور بهبود و افزایش کیفیت و پوشش شبکه‌های تلویزیونی در شهرستان باشت تشکیل شود.
انتهای پیام/ج20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول