اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جیرفت:

هیئت‌های مذهبی پایگاه اصلی انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت هیئت‌های مذهبی را پایگاه اصلی انقلاب دانست و گفت: بدون شک هیئت‌های مذهبی می‌توانند با افتخار بیان کنند، عمود انقلاب هستند.

هیئت‌های مذهبی پایگاه اصلی انقلاب هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان حجت‌الاسلام فرزاد احمدیوسفی صبح امروز در جلسه کمیته مساجد و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت اظهار داشت: نقش تشکل‌های دینی در پیروزی انقلاب اسلامی قابل توجه بوده است و همین‌گونه نیز باید در برگزاری مراسم‌های یوم الله دهه فجر مورد توجه واقع شود.
وی هیئت‌های مذهبی را پایگاه اصلی انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: بدون شک هیئت‌های مذهبی می‌توانند با افتخار بیان کنند، عمود انقلاب اسلامی هستند.
 فرزاد احمدیوسفی تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه طی این مسیر 33 ساله به ویژه در دوران فتنه و حوادث ناخوشایند سنگ زیرین آسیاب انقلاب بوده‌اند.
به گزارش فارس، در جلسه کمیته تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت اعزام روحانی به نقاط مختلف شهرستان به مناسبت دهه فجر انفلاب اسلامی توسط اداره تبلیغات اسلامی و برگزاری جلسه هماهنگی با روحانیان در زمینه تبیین جایگاه انقلاب اسلامی مصوب شد.
در این جلسه همچنین مقرر شد، آذین‌بندی مساجد توسط مسئولان آن‌ها و نوشتن پارچه و پلاکارد پیرامون انقلاب اسلامی توسط هیئت‌ها و مساجد در سطح شهر انجام شود.
برگزاری جلسه‌های پرسش و پاسخ پیرامون انقلاب اسلامی در مساجد مهم شهرستان و گفتمان دینی با موضوع جایگاه انقلاب اسلامی در مساجد نیز از دیگر مصوبات این جلسه است.
همچنین برگزاری همایش هیئت‌های مذهبی، تجلیل از پیرغلامان حسینی و تهیه بنر با موضوع دهه فجر و توزیع در میان هیئت‌ها به تصویب رسید.
دیدار مسئولان هیئت‌ها با خانواده شهدای محله آنان و دیدار اعضا این کمیته با امام جمعه شهرستان نیز مصوب شد.
برگزاری ایستگاه صلواتی در منطقه کهوروئیه توسط هیئت امنا مسجد صاحب‌الزمان (عج) از جمله مصوبات دیگر این جلسه بود.
در این جلسه نیز مقرر شد، مراسم عزاداری شب شهادت امام حسن عسکری (ع) در مسجد ابوالفضل (ع) شهرستان جیرفت به صورت محوری برگزار شود.
حضور مسئولان تشکل‌های دینی در مراسم غبارروبی گلزار شهدا و دیدار و عیادت از بیماران بیمارستان امام خمینی (ره) توسط اعضای کمیته دهه فجر نیز در این جلسه به تصویب رسید. 
همچنین مقرر شد، آیین زیارت عاشورا در صبح 22 بهمن ماه توسط کانون فرهنگی رهروان شهدا با یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شود.
برگزاری نماز ظهر 22 بهمن ماه با عنوان نماز شکر به صورت محوری در مسجد جامع جیرفت و مسابقات فوتبال تشکل‌های دینی با عنوان جام فجر نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.
برگزاری آیین جشن ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) در مسجد الرسول جیرفت به صورت محوری و پیگیری برگزاری آیین جشن آغاز امامت حضرت امام زمان (عج) در این جلسه نیز مصوب شد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول