اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهر اینترنتی سمنان راه‏اندازی شد

خبرگزاری فارس: شهر اینترنتی سمنان راه‏اندازی شد.

شهر اینترنتی سمنان راه‏اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از شهر اینترنتی سمنان، مدیر وب‌سایت بانک اطلاعات مشاغل و فروشگاه‏های اینترنتی سمنان با اشاره به معضلات ترافیک، آلودگی هوا و بحران سوخت اظهار کرد: با تحقق شهر الکترونیک می‏توان به سوی حل این مشکلات گام برداشت. 
مجید قدس با بیان اینکه ایده شهر اینترنتی در سال‏های گذشته مطرح شده است، ادامه داد: این شهر نیازهای اساسی شهروندان را که برای رفع آنها از خانه خارج می‏شوند، شناسایی کرده و در صدد پاسخگویی به آنها برآمده است.
وی افزود: نخستین اقدام برای تحقق این شهر ایجاد یک وب‌سایت با هزینه اندک برای هر واحد صنفی و امکان برقراری ارتباط کاربران با فروشندگان است.
قدس تصریح کرد: با اینکه در سمنان حدود 40 فروشگاه دارای پروانه کسب راه‏اندازی شده که در سایت semnaneshop.com موجود است، عدم اعتماد به سایت‏های اینترنتی و خرید از آنها مشکلی در این مسیر است که با یاری خداوند و صاحبان مشاغل این مشکل نیز برطرف می‌شود.
مدیر وب‌سایت بانک اطلاعات مشاغل و فروشگاه‏های اینترنتی سمنان با بیان اینکه مانند این شهر الکترونیک در کشورهای آسیایی و اروپایی وجود دارد، ادامه داد: ایجاد شهر الکترونیکی سایر شهرهای استان در مراحل بعدی در دستور کار قرار خواهد گرفت که پیش‏بینی می‏شود در شهر شاهرود مورد استقبال قرار گیرد. 
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول