اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تحقق دولت الکترونیک

برای استفاده از خدمات تلفن و اینترنت فرهنگ‌سازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: برای کاهش تردد، استفاده از خدمات تلفن و اینترنت در دانشگاه علوم پزشکی یزد فرهنگ‌سازی می‌شود.

برای استفاده از خدمات تلفن و اینترنت فرهنگ‌سازی می‌شود
عبدالخالق جعفری امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی تکریم ارباب‌رجوع در بافق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق اظهار داشت: هفتمین دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع استان یزد برای آشنایی بیشتر کارکنان شبکه بهداشت و درمان بافق در این شهرستان برگزار شده است.
وی افزود: این دانشگاه به تازگی در راستای افزایش سطح رضایت‌مندی مردم در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، هم‌چنین پزشکی، دوره‌های آموزشی برای کارکنان خود در سطح استان برگزار کرده است.
جعفری تصریح کرد: این هفتمین دوره آموزشی است که برای آشنایی بیشتر کارکنان شبکه بهداشت و درمان بافق در این شهرستان برگزار شده است.
وی بیان کرد: در این دوره‌های آموزشی، موضوعاتی چون رسالت‌ها و اهداف سازمان و جایگاه تکریم ارباب‌رجوع مطرح و مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد.
جعفری با اشاره به عصر ارتباطات و نقش استفاده از خدمات الکترونیک در حل و فصل امور جاری مردم گفت: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین اهداف دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد فرهنگ‌سازی استفاده از خدمات تلفن و اینترنت است که این امر با توجه به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در کاهش هزینه‌های رفت و آمد و اتلاف وقت مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی با اشاره به نظرسنجی‌هایی که در واحدهای پرجمعیت هم‌چون بیمارستان شهید صدوقی و کلینیک خاتم‌الانبیا انجام شده است، خاطرنشان کرد: براساس نظرسنجی‌های انجام شده از مردم به این نتیجه رسیدیم آن گروه از کارکنانی که راجع به طرح تکریم ارباب رجوع و رعایت سرفصل‌ها و ورودی‌های سیستم خدمات بهتر و شایسته‌تری انجام می‌دهند، تشویق شوند.
جعفری ادامه داد: در تلاش هستیم تا اطلاعات روز به کارکنان ارائه دهیم و روش‌های نوین برخورد اسلامی با مردم که ولی نعمت ما هستند مدنظر پرسنل قرار گیرد.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد افزود: به طور کلی اصلاح ساختارها در زمینه بهداشت و درمان و رضایت‌مندی ارباب‌رجوع مهم‌ترین هدف برگزاری این دوره‌های آموزشی است.
وی با بیان اینکه پاسخ به توقعات، نیازها و انتظارات مردم در ارائه بهینه خدمات کمی و کیفی این دانشگاه رابطه تنگاتنگی با دریافت نظرات، مشکلات، شکایات و انتقادات مردم دارد، تصریح کرد: چنانچه مردم استان از عملکرد کارکنان امر بهداشت و درمان شاکی باشند می‌توانند به سایت دانشگاه علوم پزشکی یزد به آدرس ssu. AC.ir مراجعه و شکایت خود را مطرح کنند.
جعفری هم‌چنین افزود: مردم استان می‌توانند شکایات و نقطه نظرات خود را به شماره تلفن 7245115 اطلاع داده و یا به طور مستقیم به آدرس یزد، میدان باهنر، دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی مراجعه کنند.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول