برای استفاده از خدمات تلفن و اینترنت فرهنگسازی میشود
خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: برای کاهش تردد، استفاده از خدمات تلفن و اینترنت در دانشگاه علوم پزشکی یزد فرهنگسازی میشود.
عبدالخالق جعفری امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی تکریم اربابرجوع در بافق در گفتوگو با خبرنگار فارس در بافق اظهار داشت: هفتمین دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع استان یزد برای آشنایی بیشتر کارکنان شبکه بهداشت و درمان بافق در این شهرستان برگزار شده است.
وی افزود: این دانشگاه به تازگی در راستای افزایش سطح رضایتمندی مردم در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، همچنین پزشکی، دورههای آموزشی برای کارکنان خود در سطح استان برگزار کرده است.
جعفری تصریح کرد: این هفتمین دوره آموزشی است که برای آشنایی بیشتر کارکنان شبکه بهداشت و درمان بافق در این شهرستان برگزار شده است.
وی بیان کرد: در این دورههای آموزشی، موضوعاتی چون رسالتها و اهداف سازمان و جایگاه تکریم اربابرجوع مطرح و مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار میگیرد.
جعفری با اشاره به عصر ارتباطات و نقش استفاده از خدمات الکترونیک در حل و فصل امور جاری مردم گفت: در حال حاضر یکی از مهمترین اهداف دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد فرهنگسازی استفاده از خدمات تلفن و اینترنت است که این امر با توجه به اجرای طرح هدفمندی یارانهها در کاهش هزینههای رفت و آمد و اتلاف وقت مردم از اهمیت ویژهای برخوردار است.
وی با اشاره به نظرسنجیهایی که در واحدهای پرجمعیت همچون بیمارستان شهید صدوقی و کلینیک خاتمالانبیا انجام شده است، خاطرنشان کرد: براساس نظرسنجیهای انجام شده از مردم به این نتیجه رسیدیم آن گروه از کارکنانی که راجع به طرح تکریم ارباب رجوع و رعایت سرفصلها و ورودیهای سیستم خدمات بهتر و شایستهتری انجام میدهند، تشویق شوند.
جعفری ادامه داد: در تلاش هستیم تا اطلاعات روز به کارکنان ارائه دهیم و روشهای نوین برخورد اسلامی با مردم که ولی نعمت ما هستند مدنظر پرسنل قرار گیرد.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد افزود: به طور کلی اصلاح ساختارها در زمینه بهداشت و درمان و رضایتمندی اربابرجوع مهمترین هدف برگزاری این دورههای آموزشی است.
وی با بیان اینکه پاسخ به توقعات، نیازها و انتظارات مردم در ارائه بهینه خدمات کمی و کیفی این دانشگاه رابطه تنگاتنگی با دریافت نظرات، مشکلات، شکایات و انتقادات مردم دارد، تصریح کرد: چنانچه مردم استان از عملکرد کارکنان امر بهداشت و درمان شاکی باشند میتوانند به سایت دانشگاه علوم پزشکی یزد به آدرس ssu. AC.ir مراجعه و شکایت خود را مطرح کنند.
جعفری همچنین افزود: مردم استان میتوانند شکایات و نقطه نظرات خود را به شماره تلفن 7245115 اطلاع داده و یا به طور مستقیم به آدرس یزد، میدان باهنر، دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی مراجعه کنند.
انتهای پیام/خ20/ط4000