اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مخابرات کاشان در گفت‌وگو با فارس:

مشکل سرعت اینترنت کاشان برطرف شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مخابرات شهرستان کاشان گفت: با فروش اینترنت پرسرعت توسط مخابرات کاشان مشکل سرعت اینترنت این شهرستان برطرف شد.

مشکل سرعت اینترنت کاشان برطرف شد
قاسمعلی سلوکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به خصوصی شدن مخابرات و ارائه خدمات به مجموعه شرکت مخابرات و همچنین وزارتخانه مشکل سرعت اینترنت در کاشان برطرف شد.
وی افزود: با واگذاری خدمات اینترنت پرسرعت توسط مخابرات کاشان، نخستین گام برای برطرف شدن قطع و وصل اینترنت و همچنین سرعت پائین اینترنت در شهرستان کاشان برداشته شده است.
رئیس اداره مخابرات کاشان خاطرنشان کرد: در این شهرستان سه شرکت خصوصی با ارائه خدمات ADSL به کاربران اینترنت سرویس‌دهی دارند که با ورود مخابرات برای خدمات ADSL (اینترنت پرسرعت)، فعالیت این شرکت‌ها تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.
سلوکی یادآور شد: البته مخابرات با ارائه خدمات ADSL اینترنت پرسرعت، قصد خارج نمودن رقبا را ندارد اما این شرکت‌ها با ورود مخابرات برای ارائه اینترنت پرسرعت باید تمهیداتی را برای فعالیت‌های دیگری که برایشان ارزش افزوده بیشتری داشته باشد در دستور کار خود قرار دهند.
رئیس اداره مخابرات شهرستان کاشان در ادامه با اشاره به اینکه تمامی مناطق شهرستان کاشان تحت پوشش تلفن همراه قرار گرفته است عنوان داشت: با 107 سایت BTS در سطح شهرستان کاشان، کلیه مناطق شهری و جاده‌ای شهرستان کاشان زیرپوشش تلفن همراه قرار گرفته است.
سلوکی اضافه کرد: حتی روستای تجره از بخش برزک کاشان نیز که در فاصله 80 کیلومتری از مرکز این شهرستان واقع است با نصب یک ایستگاه BTS در دهه فجر امسال تحت پوشش تلفن همراه قرار می‌گیرد.
رئیس اداره مخابرات شهرستان کاشان همچنین از ارائه خدمات به روز تلفن ثابت در شهرستان کاشان خبر داد و بیان داشت: در هر یک از مناطقی که امکانات فنی مخابرات فراهم باشد خدمات تلفن ثابت به روز ارائه می‌شود و شهروندان با پرداخت 52 هزارتومان برای هر خط تلفن ثابت از خدمات به روز بهره‌مند می‌شوند.
در حال حاضر اداره مخابرات شهرستان کاشان،  140 هزار مشترک تلفن ثابت و 130 هزار مشترک تلفن همراه را سرویس‌دهی می‌کند.
انتهای پیام/‌ش20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول