اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای استان بوشهر:

سارق اینترنتی بوشهر دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان بوشهر از دستگیری سارق اینترنتی در بوشهر خبر داد.

سارق اینترنتی بوشهر دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی بوشهر، محمدرضا جهانشیری گفت: شخصی به هویت "ز" با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد از حساب وی 2 میلیون ریال سرقت شده است.
وی افزود: در این راستا کارآگاهان این پلیس تحقیقات خود را آغاز کرده و با استعلام از بانک مشخص شد تمام خریدهای صورت گرفته از بانک پارسیان بوده و مشخصات فنی کاربر برداشت‌کننده اخذ و مشخص شد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در این راستا با اقدامات فنی آدرس خریدار مشخص و متهم به‌نام " ز" که فرزند شاکی بود دستگیر شد و به سرقت خود اعتراف کرد.
جهانشیری در ادامه گفت: از آنجا که بیش از 50 درصد جرائم سطح استان بوشهر به جرائم مالی و برداشت‌های اینترنتی مربوط می‌شود با احصاء علل آن می‌توان به عدم داشتن آگاهی کافی و مناسب و مسلط نبودن به روش و شیوه‌های کاربردی در فضای مجازی اشاره کرد که این امر موجب بروز آسیب‌ها و خطراتی برای کاربران می‌شود.
وی ادامه داد: در همین راستا توصیه می‌شود هشدارهای پلیسی را به‌ویژه با توجه به گسترش بانکداری الکترونیک، استفاده از خدمات اینترنتی بانک‌ها و افزایش استفاده از کارت‌های اعتباری جدی بگیرند و رعایت نکات ایمنی و امنیتی در بحث حساب‌های بانکی و کارت‌های اعتباری به ویژه حفظ رمزهای حساب‌ها و کارت‌ها لازم و ضروری است.
 
* کشف 494 کیلوگرم مواد مخدر در بوشهر
رئیس پلیس مواد مخدر استان بوشهر از کشف بیش از 494 کیلوگرم مواد مخدر در آذر ماه سال جاری در استان خبر داد.
حجت‌الله نوری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در آذر ماه امسال 494 کیلو و 441 گرم مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: مواد کشف شده شامل 147 کیلو و 122 گرم تریاک، 46 کیلو و 976 گرم حشیش ،177 کیلوگرم هروئین و 167کیلوگرم سایر موارد مواد مخدر بوده است.
نوری در پایان خاطر نشان کرد: در این راستا پنج باند متلاشی و تعداد 120 نفر دستگیر شدند.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول